IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Свет: Позитивни резултати во третиот квартал за „Метро“

05.09.2017

Вкупната продажба на „Метро" во третиот квартал од фискалната 2016/2017 година се зголемила за 4,9 отсто на 9,3 милијарди евра.

Групацијата „Метро" покажа силен оперативен развој со зголемување на продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) од 2,6% во однос на истиот период минатата година. Вкупната продажба се зголемила за 4,9% на 9,3 милијарди евра, поради поволното влијание на позитивните курсни ефекти и аквизицијата на „Про а про", француска компанија специјализирана за дистрибуција на храна.

ЕБИТ се зголемил на 215 милиони евра во споредба со 68 милиони евра, колку што изнесувал во истиот период минатата година. Пред специјалните ставки, ЕБИТ изнесувал 230 милиони евра, во споредба со 239 милиони евра во третиот квартал на фискалната 2015/2016 година.

Анализирајќи го споредбениот деветомесечен период, продажбата „вредност за вредност" групацијата е подобра за 0,5% во однос на претходната година. Вкупната продажба се зголемила за 1,9% на 27,9 милијарди евра. ЕБИТ се намалил од 942 милиони евра на 720 милиони евра. Падот, првенствено се припишува на посебните ставки во износ од 120 милиони евра за мерките за реструктурирање, како и капиталната добивка од продажбата на „Метро кеш & кери" – Виетнам, кои минатата година биле вклучени во пресметката.


Назад
 

 
 
 
back to top