IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Македонија: Повисоки продажните цени на индустриските производи

29.11.2017

Продажните цени на производителите на индустриски производи на домашниот пазар во октомври годинава се повисоки за 0,3% на месечно ниво, односно за 1,1% на годишно ниво, објави Државниот завод за статистика.

Според статистичките податоци, во октомври годинава, во споредба со септември, продажните цени на производителите на индустриски производи на домашниот пазар биле повисоки во групите интермедијарни производи, освен енергија за 1%, капитални производи за 0,2%, нетрајни производи за широка потрошувачка за 0,2% и енергија за 0,1%.

Во октомври годинава, во споредба со истиот месец во 2016 година, продажните цени на производителите на индустриски производи на домашниот пазар биле повисоки во групите интермедијарни производи, освен енергија за 3,3%, капитални производи за 3,3% и нетрајни производи за широка потрошувачка за 1,7%.


Назад
 
 
 
 
back to top