IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Македонија: Повисоки продажните цени на индустриските производи

29.11.2017

Продажните цени на производителите на индустриски производи на домашниот пазар во октомври годинава се повисоки за 0,3% на месечно ниво, односно за 1,1% на годишно ниво, објави Државниот завод за статистика.

Според статистичките податоци, во октомври годинава, во споредба со септември, продажните цени на производителите на индустриски производи на домашниот пазар биле повисоки во групите интермедијарни производи, освен енергија за 1%, капитални производи за 0,2%, нетрајни производи за широка потрошувачка за 0,2% и енергија за 0,1%.

Во октомври годинава, во споредба со истиот месец во 2016 година, продажните цени на производителите на индустриски производи на домашниот пазар биле повисоки во групите интермедијарни производи, освен енергија за 3,3%, капитални производи за 3,3% и нетрајни производи за широка потрошувачка за 1,7%.


Назад
 

 
 
 
back to top