IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Португалија: Пораст на продажбата на вино во 2017 година

10.01.2018

Продажбата на вино во Португалија минатата година се зголемила за 4% во малопродажниот канал и за 8% во баровите и во рестораните, покажуваат податоците на португалски „Нилсен".

Виното во шишиња и понатаму доминира на пазарот со 42,5% удел во продажбата. Иако сите видови вина забележаа пораст на продажбата минатата година, продажбата на националните вина се зголеми за 7%, што претставува позитивен динамизам за португалската екомонија, велат од „Нилсен" – Португалија.

Побарувачката за поскапи вински етикети довела до зголемување на просечните пазарни цени. Сепак, додека во трговскиот сектор цените се зголемувале, во угостителскиот бил забележан благ пад. Во малопродажбата била забележана зголемена побарувачка за вина од регионите на Лисабон, Дао и на Сетубал, додека во рестораните – од Доро, Мињо и од Тежо.

Инвестиции во извоз: Според наводите на асоцијацијата „Вини Португал", пиринејската земја годинава планира да инвестира околу 13 милиони евра за меѓународна промоција на своите вина. Од асоцијацијата, која ќе инвестира околу 6,5 милиони евра од вкупната сума, велат дека 24% од финансиите ќе бидат внаменети за американскиот пазар. САД се главната португалска дестинација за извоз, со пораст од 9,2% од 2011 до 2016 година, по кои следуваат: Франција, Велика Британија, Канада, Германија, Белгија, Холандија, Ангола и Швајцарија. Приоритетни земји за Португалија во иднина ќе бидат Канада, Кина, Русија и Полска.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top