IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |   ||
   

Свет: Пораст на продажбата на „Метро кеш & кери“

15.12.2017

Новата компанија на „Метро", специјализирана за големопродажба на прехранбени производи, успешно ја заокружи финансиската 2016/2017 година.

По раздвојувањето на групацијата „Метро", новата „Метро" остварила одржлив пораст и стабилен развој на ЕБИТ во изминатата финансиска година. Големопродажбата „Метро кеш & кери", која е присутна во 25 земји низ целиот свет, како и доставата, забележале пораст на продажбата од 3%, а по локалната валута, продажбата се зголемила за 2,3%.

Во фискалната 2016/2017 година, „Метро кеш & кери" отвори 13 нови продавници и сега работи преку 759 големопродажни центри во 25 земји, со околу 108.000 вработени. Во текот на изминатата фискална година, трговецот дополнително го засилил фокусот на потребите и на унапредувањето на работата со професионалните купувачи. Со зголемувањето на продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) за 0,9% во 2016/2017 година, компанијата успеала да го одржи кварталниот пораст четири години по ред. Бизнис-сегментите „Хорека", „Трејдер" и „Мултиспециалист", исто така оствариле пораст на продажбата во тој период.

Сегментот за достава се развивал особено добро, со пораст на продажбата за повеќе од 25% во однос на претходната година. Годинешната продажба достигнала до 4,6 милијарди евра, што претставува 15,6% од вкупната продажба.

Холдинг компанијата „Метро АГ" остварила пораст на продажбата за 1,6% на 37,1 милијарди евра за 2016/2017 година, додека во претходната фискална година, продажбата изнесувала 36,5 милијарди евра.


Назад
 
 
 
 
back to top