IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 11.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет: Пораст на продажбата на „Метро кеш & кери“

15.12.2017

Новата компанија на „Метро", специјализирана за големопродажба на прехранбени производи, успешно ја заокружи финансиската 2016/2017 година.

По раздвојувањето на групацијата „Метро", новата „Метро" остварила одржлив пораст и стабилен развој на ЕБИТ во изминатата финансиска година. Големопродажбата „Метро кеш & кери", која е присутна во 25 земји низ целиот свет, како и доставата, забележале пораст на продажбата од 3%, а по локалната валута, продажбата се зголемила за 2,3%.

Во фискалната 2016/2017 година, „Метро кеш & кери" отвори 13 нови продавници и сега работи преку 759 големопродажни центри во 25 земји, со околу 108.000 вработени. Во текот на изминатата фискална година, трговецот дополнително го засилил фокусот на потребите и на унапредувањето на работата со професионалните купувачи. Со зголемувањето на продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) за 0,9% во 2016/2017 година, компанијата успеала да го одржи кварталниот пораст четири години по ред. Бизнис-сегментите „Хорека", „Трејдер" и „Мултиспециалист", исто така оствариле пораст на продажбата во тој период.

Сегментот за достава се развивал особено добро, со пораст на продажбата за повеќе од 25% во однос на претходната година. Годинешната продажба достигнала до 4,6 милијарди евра, што претставува 15,6% од вкупната продажба.

Холдинг компанијата „Метро АГ" остварила пораст на продажбата за 1,6% на 37,1 милијарди евра за 2016/2017 година, додека во претходната фискална година, продажбата изнесувала 36,5 милијарди евра.


Назад
 
 
 
 
back to top