IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Свет: Пораст на продажбата на „Метро кеш & кери“

15.12.2017

Новата компанија на „Метро", специјализирана за големопродажба на прехранбени производи, успешно ја заокружи финансиската 2016/2017 година.

По раздвојувањето на групацијата „Метро", новата „Метро" остварила одржлив пораст и стабилен развој на ЕБИТ во изминатата финансиска година. Големопродажбата „Метро кеш & кери", која е присутна во 25 земји низ целиот свет, како и доставата, забележале пораст на продажбата од 3%, а по локалната валута, продажбата се зголемила за 2,3%.

Во фискалната 2016/2017 година, „Метро кеш & кери" отвори 13 нови продавници и сега работи преку 759 големопродажни центри во 25 земји, со околу 108.000 вработени. Во текот на изминатата фискална година, трговецот дополнително го засилил фокусот на потребите и на унапредувањето на работата со професионалните купувачи. Со зголемувањето на продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) за 0,9% во 2016/2017 година, компанијата успеала да го одржи кварталниот пораст четири години по ред. Бизнис-сегментите „Хорека", „Трејдер" и „Мултиспециалист", исто така оствариле пораст на продажбата во тој период.

Сегментот за достава се развивал особено добро, со пораст на продажбата за повеќе од 25% во однос на претходната година. Годинешната продажба достигнала до 4,6 милијарди евра, што претставува 15,6% од вкупната продажба.

Холдинг компанијата „Метро АГ" остварила пораст на продажбата за 1,6% на 37,1 милијарди евра за 2016/2017 година, додека во претходната фискална година, продажбата изнесувала 36,5 милијарди евра.


Назад
 

 
 
 
back to top