IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 17.08.2017 || Експанзија на „Шпар“ во Албанија  |  Хрватска го повлече спорниот правилник  |  „Кока-кола активна зона“ во Гостивар  |  „Випро“ одбележа 25 години од основањето  |  Нов „Жито маркет“ во Битола  |  Sarajevski kiseljak пристигнува во Ирак  |  „Феркам“ отвори претставништво во Белград  |  Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“  |  Во Македонија не се увезени небезбедни јајца  |  „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“  |  „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти  |  Продадена „29 Новембар“ од Суботица  |  Smoki одбележува 45 години јубилеј  |  „Чипс веј“ на врвот во Европа  |  Производи на „Звијезда“ во Јужна Кореја  |  Послаб род на хмељот годинава  |  Западен Балкан во трговска војна со Хрватска  |  „Амазон“ бара 50.000 работници  |  Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“  |  „Лидл“ го кредитира градот Пула  |   ||
   

САД: Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“

03.08.2017

„АБ Инбев" оствари пораст на добивката за речиси 12% во вториот квартал годинава, како и пораст на продажбата за 1%.

Сопственикот на пивските брендови Budweiser, Stella Artois и Corona, кој произведува повеќе од една четвртина од вкупните светски количества на пиво, оствари пораст на продажбата на пивото за 1% во вториот квартал, а насочувајќи ги потрошувачите на поскапи пива, приходите ги зголеми за 5%.

Добивката пред каматата, данокот и амортизацијата (ЕБИТДА), со исклучени движења на валутата, се зголеми за 11,8%, на 5,35 милијарди долари. „АБ Инбев", кој продава двојно повеќе пива отколку неговиот најблизок конкурент – „Хајнекен", откако минатата година за 100 милијарди долари го купи „САБ Милер", објави дека на двата најголеми пазара – САД и Бразил, продажбата се намалила, а пад на продажбата бил забележан и во Колумбија.


Назад
 

        
 
 
 
back to top