IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

САД: Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“

03.08.2017

„АБ Инбев" оствари пораст на добивката за речиси 12% во вториот квартал годинава, како и пораст на продажбата за 1%.

Сопственикот на пивските брендови Budweiser, Stella Artois и Corona, кој произведува повеќе од една четвртина од вкупните светски количества на пиво, оствари пораст на продажбата на пивото за 1% во вториот квартал, а насочувајќи ги потрошувачите на поскапи пива, приходите ги зголеми за 5%.

Добивката пред каматата, данокот и амортизацијата (ЕБИТДА), со исклучени движења на валутата, се зголеми за 11,8%, на 5,35 милијарди долари. „АБ Инбев", кој продава двојно повеќе пива отколку неговиот најблизок конкурент – „Хајнекен", откако минатата година за 100 милијарди долари го купи „САБ Милер", објави дека на двата најголеми пазара – САД и Бразил, продажбата се намалила, а пад на продажбата бил забележан и во Колумбија.


Назад
 
 
 
 
back to top