IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.10.2017 || Очекувајте го октомврискиот број на InStore   |  ССК прогласен за шампион за мал бизнис  |  Е-продажбата ќе надмине 1 трилион долари до 2027 година  |  Наскоро „Шпар“ ќе го отвори стотиот објект во Словенија  |  „Универекспорт“ отвори сопствен дистрибутивен центар  |  Сè поголем извозот на рускиот пазар  |  „Синагога“ со значително зголемени приходи  |  Отворен логистички центар на „Воли“  |  „Кауфланд“ ги зголемува платите за 11%  |  140 години работење на „Мирна“ од Ровињ  |  „Винаг“ продаден за речиси 2 милиони евра  |  Најбитно е да имате добра идеја   |  Увоз на храна во вредност од 101 милијарда евра  |  Дрон што ќе ги полни електричните автомобили во движење  |  Детали за преземањето на „Дониа“  |  Ајварот Perustija – достапен и на домашниот пазар  |  Скопје во центарот на бизнис-настаните во ЈИЕ  |  Огромен интерес за производите на „Макпрогрес“ на „Ануга“  |  „Алибаба“ ќе инвестира 15 милијарди долари во логистика  |  Црква ќе ги враќа верниците со црковно пиво  |   ||
   

САД: Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“

03.08.2017

„АБ Инбев" оствари пораст на добивката за речиси 12% во вториот квартал годинава, како и пораст на продажбата за 1%.

Сопственикот на пивските брендови Budweiser, Stella Artois и Corona, кој произведува повеќе од една четвртина од вкупните светски количества на пиво, оствари пораст на продажбата на пивото за 1% во вториот квартал, а насочувајќи ги потрошувачите на поскапи пива, приходите ги зголеми за 5%.

Добивката пред каматата, данокот и амортизацијата (ЕБИТДА), со исклучени движења на валутата, се зголеми за 11,8%, на 5,35 милијарди долари. „АБ Инбев", кој продава двојно повеќе пива отколку неговиот најблизок конкурент – „Хајнекен", откако минатата година за 100 милијарди долари го купи „САБ Милер", објави дека на двата најголеми пазара – САД и Бразил, продажбата се намалила, а пад на продажбата бил забележан и во Колумбија.


Назад
 

        
 
 
 
back to top