IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Хрватска: „Подравка“ со најдобри резултати во историјата

09.05.2018
Резултатите од неревидираниот извештај, за периодот од јануари до март 2018, предизвикаа големо задоволство кај Надзорниот одбор на групацијата затоа што, како што истакнаа, станува збор за најдобрите постигнати резултати во историјата на „Подравка".
Нето-добивката на групацијата „Подравка" за првото тримесечје изнесува околу 9,4 милиони евра, што претставува значителен пораст во споредба со истиот период минатата година кога се остварени 2,4 милиона евра.

Порастот на продажбата на асортиманот со контрола на оперативните трошоци резултира со двоцифрен пораст на профитабилноста на сите нивоа во работењето.
Приходите од продажбата изнесуваат 133,6 милиони евра, што претставува зголемување за 8,3% во споредба со истиот период минатата година. На порастот на приходите од продажбата во најголема мера влијаеше сегментот прехрана, каде што се остварени 106,7 милиони евра, што претставува пораст од 9,2%.

Во поглед на реализираните приходи по региони, најголем пораст е забележан во Централна Европа, и тоа за 15,9%, потоа во Источна Европа - 14,9%. Во Јадранскиот Регион, како еден од најзначајните за групацијата, забележан е пораст од 6,3%.

Фокусот на менаџментот за 2018 година останува ист: органски пораст, намалување на задолженоста и подобрување на интерната ефикасност.



Назад
 

 
 
 
back to top