IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Македонија: Почнува втората потрага по „Добри брендови“

21.11.2017

Центарот за истражување и креирање политики (ЦИКП) најавува почеток на нова потрага по добри домашни брендови, кои ја препознаваат потребата од развојот на социјалното претприемништво во земјава.

ЦИКП во Македонија е носител на проектот Smart Start, кофинансиран од ЕУ, кој се спроведува и во БИХ, Србија, Црна Гора и во Турција. Во текот на оваа година, во рамките на проектот, десет македонски невладини организации добиле грантови и поддршка да се трансформираат во социјални претпријатија, а нивното преминување било помогнато со менторирање од домашни компании, кои добиле признание „Добар бренд": ОКТА, „Адора инженеринг", Стопанска банка – Скопје, „Пакомак", ЕВН, Стопанска банка – Битола и „Бучен Козјак", се наведува во соопштението на ЦИКП.

Поради големиот успех, центарот работи на нов повик за продолжување на проектот. За повеќе информации, кликнете овде.


Назад
 
 
 
 
back to top