IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

Македонија: „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško

17.03.2017

„Пивара Скопје" во своето портфолио го вклучи најстарото словенечко пиво Laško, откако стана прва и единствена лиценцирана компанија за производство на пивото надвор од Словенија. 

Пивото со најдолга традиција и препознатливост на Балканот, Laško Zlatorog, станува дел од широката палета на пивски брендови на „Пивара Скопје".

Laško е легендарно пиво со повеќе од 190 годишна историја кое потекнува од Словенија. Стартот на полнењето на Laško во „Пивара Скопје" се случува по повеќемесечни подготовки и тестирања за да се обезбедат сите гаранции за квалитет и да се зачува автентичноста на пивото.

Горд сум што како Пивара Скопје сме единствените лиценцирани во групацијата „Хајнекен" за производство и полнење на Laško надвор од Словенија. Тоа е уште една значајна потврда за стручноста и големото знаење на нашите пивски мајстори, за високите технолошки стандарди и квалитетот на нашите производи, изјави генералниот директор на „Пивара Скопје", Јован Радосављевиќ, притоа нагласувајќи: Со сите досегашни вложувања во производството на пиво, на кои се додавааат и овие најновите во производството на Laško, „Пивара Скопје" ја потврдува својата долгорочна стратегија за натамошен развој на домашната пивска култура, на индустријата, како и на македонската економија во целина.

Laško е најсилен регионален пивски бренд. Квалитетните и природни состојки од кое се произведува му даваат на пивото специфичен вкус, добра избалансирана горчина и лесна пивливост. Тоа се дел од уникатните карактеристики по кои ова пиво е добро познато и на македонскиот пазар и според кои е прифатено особено од консументите со истенчен вкус кои преферираат пива со долга традиција и докажан квалитет.

Благодарение на развиената дистрибутивна мрежа на „Пивара Скопје", Лашко ќе биде лесно достапно до сите консументи и тоа во стаклена амбалажа од 0,33л и 0,5л, во лименка од 0,5л. и во пластична амбалажа од 1,5л.

 

 


Назад
 

 
 
 
back to top