IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

САД: „Пепсико“ го зголеми профитот

13.07.2017

Компанијата „Пепсико" забележа пораст на профитот во вториот квартал годинава, благодарение на повисоките цени на пијалаците и на грицките.

Иако волуменската продажба останала на исто ниво, нето-цените се зголемија за 1 отсто.

Профитот на компанијата, која е најпозната по газираниот пијалак Pepsi се зголемил за 5 отсто на 2,11 милијарди долари или 1,46 долари по акција. Заработката, приспособена на трошоците за реструктурирање и еднократните трошоци, изнесувала 1,5 долари по акција, што ги надмина предвидувањата на „Волстрит" за 11 центи. Приходите на „Пепсико" се зголемиле за 2,1 отсто на 15,71 милијарди долари.

Продажбата на единицата за пијалаци во Северна Америка забележала пораст за 2 отсто на 5,24 милијарди долари, додека порастот на северноамериканската единица „Фрито леј", која произведува грицки, изнесувал 3 отсто.


Назад
 

        
 
 
 
back to top