IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

САД: „Пепсико“ го зголеми профитот

13.07.2017

Компанијата „Пепсико" забележа пораст на профитот во вториот квартал годинава, благодарение на повисоките цени на пијалаците и на грицките.

Иако волуменската продажба останала на исто ниво, нето-цените се зголемија за 1 отсто.

Профитот на компанијата, која е најпозната по газираниот пијалак Pepsi се зголемил за 5 отсто на 2,11 милијарди долари или 1,46 долари по акција. Заработката, приспособена на трошоците за реструктурирање и еднократните трошоци, изнесувала 1,5 долари по акција, што ги надмина предвидувањата на „Волстрит" за 11 центи. Приходите на „Пепсико" се зголемиле за 2,1 отсто на 15,71 милијарди долари.

Продажбата на единицата за пијалаци во Северна Америка забележала пораст за 2 отсто на 5,24 милијарди долари, додека порастот на северноамериканската единица „Фрито леј", која производува грицки, изнесувал 3 отсто.


Назад
 

        
 
 
 
back to top