IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 18.06.2018 || Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |  МОЛ го купи производителот на минерална вода „Фонте вива“  |  „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“  |  Вегански производи во сите супермаркети „Веитрос“  |  Нарачки од „Мигрос“ на само едно копче  |  „Алди зид“ ја отвори илјадитата конџепт-продавница  |   Продолжување на проектот „Кауфланд“ - училиште за овошје и зеленчук  |  „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците  |   ||
   

САД: „Пепсико“ го зголеми профитот

13.07.2017

Компанијата „Пепсико" забележа пораст на профитот во вториот квартал годинава, благодарение на повисоките цени на пијалаците и на грицките.

Иако волуменската продажба останала на исто ниво, нето-цените се зголемија за 1 отсто.

Профитот на компанијата, која е најпозната по газираниот пијалак Pepsi се зголемил за 5 отсто на 2,11 милијарди долари или 1,46 долари по акција. Заработката, приспособена на трошоците за реструктурирање и еднократните трошоци, изнесувала 1,5 долари по акција, што ги надмина предвидувањата на „Волстрит" за 11 центи. Приходите на „Пепсико" се зголемиле за 2,1 отсто на 15,71 милијарди долари.

Продажбата на единицата за пијалаци во Северна Америка забележала пораст за 2 отсто на 5,24 милијарди долари, додека порастот на северноамериканската единица „Фрито леј", која произведува грицки, изнесувал 3 отсто.


Назад
 

 
 
 
back to top