IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Свет: „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови

20.04.2017

„Пепсико" нуди 300.000 евра за поддршка на осум неконвенционални брендови на претприемачи, кои се занимаваат со производство на храна и на пијалаци.

Новата програма „Nutrition Greenhouse" ќе понуди по 25.000 евра за осум успешни кандидати, кои покрај тоа што ќе добијат финансиски средства, половина година ќе бидат дел од претприемничкиот инкубатор. Една победничка компанија, ќе добие награда од 100.000 евра за да го продолжи проширувањето на крајот од програмата. Одбраните компании ќе добијат и можност за партнерство со експертите од „Пепсико" за брендовите Quaker, Tropicana, Naked и Alvalle.

Како што велат од „Пепсико", станува збор за програма што е осмислена за да им помогне на малите претпријатија да ги решат проблемите, како што се на пример, изработка на бизнис-план, корпоративно структурирање и собирање средства. Програмата е отворена за компании, чиишто брендови имаат годишна продажба од 2 милиона евра. Пријавите треба да бидат доставени до 15 мај годинава.


Назад
 

 
 
 
back to top