IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Свет: „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови

20.04.2017

„Пепсико" нуди 300.000 евра за поддршка на осум неконвенционални брендови на претприемачи, кои се занимаваат со производство на храна и на пијалаци.

Новата програма „Nutrition Greenhouse" ќе понуди по 25.000 евра за осум успешни кандидати, кои покрај тоа што ќе добијат финансиски средства, половина година ќе бидат дел од претприемничкиот инкубатор. Една победничка компанија, ќе добие награда од 100.000 евра за да го продолжи проширувањето на крајот од програмата. Одбраните компании ќе добијат и можност за партнерство со експертите од „Пепсико" за брендовите Quaker, Tropicana, Naked и Alvalle.

Како што велат од „Пепсико", станува збор за програма што е осмислена за да им помогне на малите претпријатија да ги решат проблемите, како што се на пример, изработка на бизнис-план, корпоративно структурирање и собирање средства. Програмата е отворена за компании, чиишто брендови имаат годишна продажба од 2 милиона евра. Пријавите треба да бидат доставени до 15 мај годинава.


Назад
 
 
 
 
back to top