IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 24.04.2018 || Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |   ||
   

Свет: „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови

20.04.2017

„Пепсико" нуди 300.000 евра за поддршка на осум неконвенционални брендови на претприемачи, кои се занимаваат со производство на храна и на пијалаци.

Новата програма „Nutrition Greenhouse" ќе понуди по 25.000 евра за осум успешни кандидати, кои покрај тоа што ќе добијат финансиски средства, половина година ќе бидат дел од претприемничкиот инкубатор. Една победничка компанија, ќе добие награда од 100.000 евра за да го продолжи проширувањето на крајот од програмата. Одбраните компании ќе добијат и можност за партнерство со експертите од „Пепсико" за брендовите Quaker, Tropicana, Naked и Alvalle.

Како што велат од „Пепсико", станува збор за програма што е осмислена за да им помогне на малите претпријатија да ги решат проблемите, како што се на пример, изработка на бизнис-план, корпоративно структурирање и собирање средства. Програмата е отворена за компании, чиишто брендови имаат годишна продажба од 2 милиона евра. Пријавите треба да бидат доставени до 15 мај годинава.


Назад
 

 
 
 
back to top