IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 27.04.2017 || Две недели до трговскиот настан на годината  |  „Лента“ ги објави резултатите од првиот квартал  |  Подобар дизајн на пакувањето за поголема конкурентност  |  Врвни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Производите на „Подравка“ на катарските полици  |  „КМВ“ ја купи партнерската компанија на „Пепсико“ во Бугарија  |  „Меркатор“ заинтересиран за големите центри на „Конзум“ во БИХ  |  Пораст на продажбата на „Теско“  |  „Монделез“ инвестира во четири производствени линии  |  Х5 потпишува договор со Центросојузот  |  Потврдени сертификатите за добра производна практика на „Алкалоид“  |  Уништено неисправно пилешко месо од Бразил  |  „Империал тобако ТКС“ одбележува 15-годишен јубилеј  |  „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови  |  „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи  |  Виното на „Рубин“ најдобро на српскиот пазар  |  Еминентни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Зголемен прометот во индустријата во февруари   |  „Волмарт“ укинува корпоративни работни места  |  Словенечката влада го усвои „Лекс Меркатор“  |   ||
   

Свет: „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови

20.04.2017

„Пепсико" нуди 300.000 евра за поддршка на осум неконвенционални брендови на претприемачи, кои се занимаваат со производство на храна и на пијалаци.

Новата програма „Nutrition Greenhouse" ќе понуди по 25.000 евра за осум успешни кандидати, кои покрај тоа што ќе добијат финансиски средства, половина година ќе бидат дел од претприемничкиот инкубатор. Една победничка компанија, ќе добие награда од 100.000 евра за да го продолжи проширувањето на крајот од програмата. Одбраните компании ќе добијат и можност за партнерство со експертите од „Пепсико" за брендовите Quaker, Tropicana, Naked и Alvalle.

Како што велат од „Пепсико", станува збор за програма што е осмислена за да им помогне на малите претпријатија да ги решат проблемите, како што се на пример, изработка на бизнис-план, корпоративно структурирање и собирање средства. Програмата е отворена за компании, чиишто брендови имаат годишна продажба од 2 милиона евра. Пријавите треба да бидат доставени до 15 мај годинава.


Назад
 


 
 
 
back to top