IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

Велика Британија: Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир

17.03.2017

Ѓумбирот е новиот вкус во портфолиото на Max, кој „Пепси" го лансираше на британскиот пазар, пренесува „Гросер".

Пијалакот, кој е со природен вкус на ѓумбир и не содржи шеќер, ќе се појави на полиците во шест различни пакувања: лименки од 330, 500 и од 600 милилитри, мултипакување од лименки од 330 милилитри, како и во ПЕТ-шишиња од 1,5 и од 2 литри.

Лансирањето на новиот бренд ќе биде поддржано со маркетинг-кампања на телевизија, билборди, преку дигиталните медиуми, промоции, како и делење промотивни производи низ целата земја. Целата кампања ќе чини околу 1 милион британски фунти.

Предизвикот за лансирањето на Max Ginger беше огромен, вели Кевин Мекнер, маркетинг-директор на „Бритвик", дистрибутерот на пијалаците Pepsi во Велика Британија. Повеќе од 16 милиони луѓе купуваат кола пијалаци, а 16 отсто од нив, сакаат пијалаци со вкус на ѓумбир.


Назад
 

 
 
 
back to top