IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Велика Британија: Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир

17.03.2017

Ѓумбирот е новиот вкус во портфолиото на Max, кој „Пепси" го лансираше на британскиот пазар, пренесува „Гросер".

Пијалакот, кој е со природен вкус на ѓумбир и не содржи шеќер, ќе се појави на полиците во шест различни пакувања: лименки од 330, 500 и од 600 милилитри, мултипакување од лименки од 330 милилитри, како и во ПЕТ-шишиња од 1,5 и од 2 литри.

Лансирањето на новиот бренд ќе биде поддржано со маркетинг-кампања на телевизија, билборди, преку дигиталните медиуми, промоции, како и делење промотивни производи низ целата земја. Целата кампања ќе чини околу 1 милион британски фунти.

Предизвикот за лансирањето на Max Ginger беше огромен, вели Кевин Мекнер, маркетинг-директор на „Бритвик", дистрибутерот на пијалаците Pepsi во Велика Британија. Повеќе од 16 милиони луѓе купуваат кола пијалаци, а 16 отсто од нив, сакаат пијалаци со вкус на ѓумбир.


Назад
 

 
 
 
back to top