IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Велика Британија: Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир

17.03.2017

Ѓумбирот е новиот вкус во портфолиото на Max, кој „Пепси" го лансираше на британскиот пазар, пренесува „Гросер".

Пијалакот, кој е со природен вкус на ѓумбир и не содржи шеќер, ќе се појави на полиците во шест различни пакувања: лименки од 330, 500 и од 600 милилитри, мултипакување од лименки од 330 милилитри, како и во ПЕТ-шишиња од 1,5 и од 2 литри.

Лансирањето на новиот бренд ќе биде поддржано со маркетинг-кампања на телевизија, билборди, преку дигиталните медиуми, промоции, како и делење промотивни производи низ целата земја. Целата кампања ќе чини околу 1 милион британски фунти.

Предизвикот за лансирањето на Max Ginger беше огромен, вели Кевин Мекнер, маркетинг-директор на „Бритвик", дистрибутерот на пијалаците Pepsi во Велика Британија. Повеќе од 16 милиони луѓе купуваат кола пијалаци, а 16 отсто од нив, сакаат пијалаци со вкус на ѓумбир.


Назад
 

 
 
 
back to top