IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Велика Британија: Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир

17.03.2017

Ѓумбирот е новиот вкус во портфолиото на Max, кој „Пепси" го лансираше на британскиот пазар, пренесува „Гросер".

Пијалакот, кој е со природен вкус на ѓумбир и не содржи шеќер, ќе се појави на полиците во шест различни пакувања: лименки од 330, 500 и од 600 милилитри, мултипакување од лименки од 330 милилитри, како и во ПЕТ-шишиња од 1,5 и од 2 литри.

Лансирањето на новиот бренд ќе биде поддржано со маркетинг-кампања на телевизија, билборди, преку дигиталните медиуми, промоции, како и делење промотивни производи низ целата земја. Целата кампања ќе чини околу 1 милион британски фунти.

Предизвикот за лансирањето на Max Ginger беше огромен, вели Кевин Мекнер, маркетинг-директор на „Бритвик", дистрибутерот на пијалаците Pepsi во Велика Британија. Повеќе од 16 милиони луѓе купуваат кола пијалаци, а 16 отсто од нив, сакаат пијалаци со вкус на ѓумбир.


Назад
 

        
 
 
 
back to top