IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Србија: Партнерство меѓу „Атлантик група“ и Белградска арена

11.04.2018
Еден од симболите на Белград и Србија, најголемата сала во регионот, од 2018 година се вика „Штарк арена".  
 
Партнер на Белградската арена во наредните пет години ќе биде „Атлантик група", регионален лидер во чии рамки работи и компанијата „Соко штарк".

Директорот на „Атлантик група" за Србија, Владимир Чупиќ, истакна дека верува во одличната соработка и посака многу успешни проекти на кои „Штарк арена" ќе им биде домаќин, сега во целосно нов, но претпознатлив изглед на срцето Štark. 

Директорот на „Штарк арена", Ѓорѓе Милутиновиќ изјави дека арената со гордост ќе го носи новото име, најавувајќи големи случувања во областите музика, спорт и семејни забави. 

При официјалното свечено одбележување на партнерството, претставени се новото лого и новиот надворешен изглед на „Штарк арената", која во боите на спонзорот, ќе продолжи да биде еден од најпрепознатливите обележја на Белград. 



Назад
 
 
 
 
back to top