IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |   ||
   

Македонија / Бугарија: Отворени првите два Кам маркети во Бугарија

29.11.2017

Македонскиот трговски синџир „Кам" отвори два маркета во Софија, со што го направи првиот чекор за влегување на пазарот во Бугарија, кое првпат беше најавено во 2016 година.

Како што јавува бугарскиот портал „Регал", во саботата (25 ноември) во Софија биле отворени хард-дисконт маркети во населбите Младост 4 и Лјулин 7, на површина од 350 и од 200 квадратни метри.

Во маркетите е застапен асортиман од 1.000 прехранбени и непрехранбени производи и во двата објекта работат по седуммина вработени, вели Асен Стојчев, оперативен директор на „Кам" - Бугарија.

Како што пренесува софиски „Капитал", објектите на „Кам" во Бугарија во целост ќе ја следат деловната политика на компанијата-мајка, заснована на добро структуриран асортиман, во кој ќе бидат вклучени сопствените трговски марки, артикли од Македонија и од Србија, но и повеќе од 50% производи од бугарски проиводители, со највисок можен квалитет, по најниски можни цени.

Отворањето маркети во Бугарија првпат беше најавено во 2016 година, кога беа соопштени плановите за оворање 20 до 25 марети во Софија, чиј број до 2017 требаше да достигне 70, со амбиција во 2018 година бројката да достигне вкупно 60 маркети во земјата.

Според одговорите од компанијата на заинтересираните купувачи на страницата на „Кам" - Бугарија на Фејсбук, плановите за отоврање нови објекти во Бугарија, во претстојните две години ќе бидат насочени само кон Софија.

Според имотниот регистар на Бугарија, како што пренесува софиски „Капитал" компанијата веќе има закупено трговски деловен простор на 11 локации во Софија.

Компанијата „Кам" е основана во 1999 година во Скопје. Кам е првиот синџир маркети од типот хард-дисконти на македонскиот пазар, со 65 маркети во 18 градови и 600 вработени.


Назад
 
 
 
 
back to top