IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Хрватска: Отворена втора „Бипа“ во Пула

07.02.2018
Експанзијата на „Бипа" продолжува и во 2018 година. Во Пула е отворена 99. продавница „Бипа", а воедно и втората во овој град.

Новата „Бипа" има модерен дизајн, чиј акцент е на природните материјали, така што во целиот простор преовладуваат неутрални, пастелни бои и индустриски стил. 

Во рамките на продавницата има и посебно дизајнирано катче за шминкање со сите потребни додатоци и адекватно осветлување. На денот на отворањето за сите купувачи беше организирано и бесплатно шминкање. 

Следејќи го слоганот „Разубавете го денот" новата „Бипа" во Пула нуди одличен избор на парфеми, производи за нега на лице, тело, коса, производи за мажи, но и средства за одржување на хигиената во домот. Покрај познатите брендови, во „Бипа" можат да се најдат и производи од сопствената трговска марка: Today, Clever, Bi Good, Look by Bipa, Babywell, изјавија од „Бипа".

За родителите и за нивните малечки, во „Бипа" има понуда на широк асортиман на производи, а за трудниците и за родителите со деца до три години, тука е и лојалити-програмата „Клуб".



Назад
 

 
 
 
back to top