IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Хрватска: Отворен првиот аутлет за храна во Риека

15.03.2017

Компанијата „ПИК Ријека" го отвори првиот свој аутлет за храна, продавница во која потрошувачите ќе можат да купуваат квалитетни прехранбени производи по цени пониски и до 80 отсто.

Отворањето на првата продавница од ваков вид на Кварнерската ривиера, во Риека, брендирана како PIKO food outlet, било мотивирано од сознанието дека годишно се фрлаат 400 тони храна, соопштија од компанијата.

Сите производи, како што појаснуваат, се исправни, но цената им е значително пониска, бидејќи се работи за производи со специфичности, како грешка на амбалажата, производи што излегле од арортиманот и повеќе не се произведуваат, стока пред истекот на рокот на траење, или стока од преголеми залихи.

Свежиот дел од асортиманот секојдневно се менува и според роковите за употреба и на тековната понуда на такви производи.

Популарните производи на „ПИК Ријека", како јогуртите Tonka, свежото сирење и тестенитите и други познати хрватски марки се продаваат по цени пониски од 50 до 80 отсто.

Ова е вторпат во Хрватска да се отвори ваков тип на продавница, како минатата година првиот аутлет за храна го доби Загреб.


Назад
 

 
 
 
back to top