IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Хрватска: Отворен првиот аутлет за храна во Риека

15.03.2017

Компанијата „ПИК Ријека" го отвори првиот свој аутлет за храна, продавница во која потрошувачите ќе можат да купуваат квалитетни прехранбени производи по цени пониски и до 80 отсто.

Отворањето на првата продавница од ваков вид на Кварнерската ривиера, во Риека, брендирана како PIKO food outlet, било мотивирано од сознанието дека годишно се фрлаат 400 тони храна, соопштија од компанијата.

Сите производи, како што појаснуваат, се исправни, но цената им е значително пониска, бидејќи се работи за производи со специфичности, како грешка на амбалажата, производи што излегле од арортиманот и повеќе не се произведуваат, стока пред истекот на рокот на траење, или стока од преголеми залихи.

Свежиот дел од асортиманот секојдневно се менува и според роковите за употреба и на тековната понуда на такви производи.

Популарните производи на „ПИК Ријека", како јогуртите Tonka, свежото сирење и тестенитите и други познати хрватски марки се продаваат по цени пониски од 50 до 80 отсто.

Ова е вторпат во Хрватска да се отвори ваков тип на продавница, како минатата година првиот аутлет за храна го доби Загреб.


Назад
 

 
 
 
back to top