IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Просечна нето-плата во април – 22.672 денари  |  „Крафт Хајнц“ го разгледува купувањето на „Колгејт-Палмолајв“  |  Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |   ||
   

Хрватска: Отворен првиот аутлет за храна во Риека

15.03.2017

Компанијата „ПИК Ријека" го отвори првиот свој аутлет за храна, продавница во која потрошувачите ќе можат да купуваат квалитетни прехранбени производи по цени пониски и до 80 отсто.

Отворањето на првата продавница од ваков вид на Кварнерската ривиера, во Риека, брендирана како PIKO food outlet, било мотивирано од сознанието дека годишно се фрлаат 400 тони храна, соопштија од компанијата.

Сите производи, како што појаснуваат, се исправни, но цената им е значително пониска, бидејќи се работи за производи со специфичности, како грешка на амбалажата, производи што излегле од арортиманот и повеќе не се произведуваат, стока пред истекот на рокот на траење, или стока од преголеми залихи.

Свежиот дел од асортиманот секојдневно се менува и според роковите за употреба и на тековната понуда на такви производи.

Популарните производи на „ПИК Ријека", како јогуртите Tonka, свежото сирење и тестенитите и други познати хрватски марки се продаваат по цени пониски од 50 до 80 отсто.

Ова е вторпат во Хрватска да се отвори ваков тип на продавница, како минатата година првиот аутлет за храна го доби Загреб.


Назад
 

 
 
 
back to top