IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Македонија: Основан е Клуб на извозници

07.12.2017

Конститутивната седница на Клубот на извозници при Стопанската комора на Македонија се одржа во вторникот.

Клубот ќе функционира како посебна форма на организирање и работење при Комората, чиишто приоритети ќе бидат насочени на помагање на членовите во надворешно-трговското работење. Целта ќе биде развивање на трговските контакти и насочување на извозно-увозните можности за повисоки облици на соработка и надминување на проблемите, кои во моментот се пречка за зголемувањето на извозот на домашните компании.

Нецаринските бариери, различните прописи, неусогласените законодавни системи, недоволното знаење за критериумите на извозните пазари, продажни канали, логистика и услови за испорачување, недостатокот од маркетиншки и продажни вештини, се само дел од предизвиците со кои компаниите-членки на Стопанската комора се соочуваат кога извезуваат во соседните пазари.

На конститутивната седница се усвои Програмата за работа, која ќе биде насочена на развивање и унапредување на соработката со надлежните институции во земјата и во странство, продлабочување на меѓународните активности преку промоција на извозно ориентираните компании, како и едукативни настани, преку кои ќе се споделуваат искуства и знаења од домашни и странски експерти за зголемување на конкурентноста на македонските компании на странските пазари.

Истовремено, сите други форми на организирање и на работење, што во моментот функционираат во рамките на Комората, чијшто предмет на работење опфаќа активности за унапредување на соработката со одредени земји/подрачја, ќе се присоединат кон Клубот на извозници.

За претседател на Клубот, со мандат од две години, е избран Глигор Цветанов, извршен директор на „Макпрогрес", а Горан Антевски од компанијата „Раде Кончар – ТЕП" е избран за потпретседател.


Назад
 

 
 
 
back to top