IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Франција: „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна

18.07.2018

Француската малопродажна групација „Ошан" го претстави гласовниот четбот за вино и храна, кој ќе ги советува купувачите врз основа на нивните специфични винарски потреби.

 

Купувачите имаат можност на гласовниот асистент да му постават две специфични прашања: Кое вино најдобро се спарува со одредено јадење, односно кое јадење со кое вино оди најдобро? и Кое вино да го изберам за моите гости, според нивните преференции?

Новата платформа, која е достапна на Google Home и преку мобилната апликација Google Assistant, препознава 1.200 референци за вино, вклучувајќи ги сортите од Франција и од Новиот свет, кои ќе бидат соодветни на опциите за јадење и на буџетот на купувачот.

Гласовниот четбот е технологија што што води кон пофлексибилно искуство. Како трговец на новата генерација, сакаме оваа технологија да стане оска на нашата стратегија за повторно откривање на искуството на купувачите, истакнува Клер Коралевски, директорка за корисници и иновации.


Назад
 
 
 
 
back to top