IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Свет: „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“

04.12.2017

Норвешкиот прехранбен производител „Оркла" најави аквизиција со шведската компанија „Хелт анд спортс нутришн груп" (ХСНГ).

Како што соопштуваат од компанијата, „Оркла" планира да инвестира во е-продавниците на ХСНГ – Gymgrossisten и Bodystore. Првата ги таргетира спортистите и активните спортски ентузијасти, а втората нуди производи за луѓето со повисока свест за здравјето и за благосостојбата. Двете интернет-страници заедно имаат околу 24 милиони посетители годишно, што ја прави ХСНГ најголемата е-компанија за здрава и спортска исхрана во Скандинавскиот Регион.

ХСНГ, во која работат 170 луѓе, досега беше во сопственост на „Клиро груп". Седиштето на компанијата е во Стокхолм, а во Тролхетан, компанијата има логистички центар на околу 12.700 квадратни метри.

„Оркла" има своја програма за здравје, одвоена во посебен оддел – „Оркла кер", во чиешто портфолио има диететски производи, спортска исхрана и производи за одржување на тежината.

Целта на „Оркла" е зајакнување на фокусот на дигиталниот маркетинг и на продажбата, а со оваа аквизиција, веруваме дека ќе им се приближиме на поголем број активни потрошувачи, изјави Стиг Еберт Нилсен, извршен потпретседател и директор на „Оркла кер".

Од компанијата соопштуваат дека ХСНГ ќе работи како посебна единица во одделот „Оркла кер". Вредноста на договорот изнесува 36,6 милиони евра, без долгови.


Назад
 

 
 
 
back to top