IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Свет: „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“

04.12.2017

Норвешкиот прехранбен производител „Оркла" најави аквизиција со шведската компанија „Хелт анд спортс нутришн груп" (ХСНГ).

Како што соопштуваат од компанијата, „Оркла" планира да инвестира во е-продавниците на ХСНГ – Gymgrossisten и Bodystore. Првата ги таргетира спортистите и активните спортски ентузијасти, а втората нуди производи за луѓето со повисока свест за здравјето и за благосостојбата. Двете интернет-страници заедно имаат околу 24 милиони посетители годишно, што ја прави ХСНГ најголемата е-компанија за здрава и спортска исхрана во Скандинавскиот Регион.

ХСНГ, во која работат 170 луѓе, досега беше во сопственост на „Клиро груп". Седиштето на компанијата е во Стокхолм, а во Тролхетан, компанијата има логистички центар на околу 12.700 квадратни метри.

„Оркла" има своја програма за здравје, одвоена во посебен оддел – „Оркла кер", во чиешто портфолио има диететски производи, спортска исхрана и производи за одржување на тежината.

Целта на „Оркла" е зајакнување на фокусот на дигиталниот маркетинг и на продажбата, а со оваа аквизиција, веруваме дека ќе им се приближиме на поголем број активни потрошувачи, изјави Стиг Еберт Нилсен, извршен потпретседател и директор на „Оркла кер".

Од компанијата соопштуваат дека ХСНГ ќе работи како посебна единица во одделот „Оркла кер". Вредноста на договорот изнесува 36,6 милиони евра, без долгови.


Назад
 
 
 
 
back to top