IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Македонија: Од 2018 година, интернет-продавници на „Тинекс“ и „Космо“

08.11.2017

Трговската компанија „Тинекс" од почетокот на претстојната година ќе пушти во употреба интернет-продавници за трговскиот синџир „Tinex" и за синџирот дрогерии „Cosmo".

 

Како што информираат во компанијата, во моментов работат на прецизирање на концептот, начинот на работење и на екипирање со кадар кој ќе биде посветен на интернет-тргувањето.

Според најавите, проектот ќе стартува на територијата на Скопје, а на корисниците, преку двете продавници, ќе им бидат достапни повеќе од 6.000 производи.

Во интернет-продавницата Tinex ќе бидат опфатени повеќе од 5.000 производи од различни категории, како основни прехранбени производи, млечни и сувомесни производи, деликатесни производи, свежо овошје, зеленчук, месо и риба, пијалаци, здраво храна, козметика и средства за чистење. Во интернет-продавницата Cosmo, за почеток, ќе бидат опфатени 1.000 производи - парфеми и тоалетни води, а во иднина асортиманот ќе го прошириме со повеќе различни категории, како козметика за лице и за тело, декоративна косметика и накит, вели Цветанка Христовска, главен бренд директор на „Тинекс".

Нарачките ќе се доставуваат до домовите или до работните места, а корисниците ќе имаат можност да ги подигнуваат и во неколку маркети што ќе бидат определени за тоа.На почетокот интернет-продавницата ќе биде достапна на територијата на град Скопје, но во иднина планираме оваа услуга да ја понудиме и во другите градови, вели Христовска.

Според предвиденото, плаќањето ќе се врши со платежни картички - дебитни и кредитни.


Назад
 

 
 
 
back to top