IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Македонија: Од 2018 година, интернет-продавници на „Тинекс“ и „Космо“

08.11.2017

Трговската компанија „Тинекс" од почетокот на претстојната година ќе пушти во употреба интернет-продавници за трговскиот синџир „Tinex" и за синџирот дрогерии „Cosmo".

 

Како што информираат во компанијата, во моментов работат на прецизирање на концептот, начинот на работење и на екипирање со кадар кој ќе биде посветен на интернет-тргувањето.

Според најавите, проектот ќе стартува на територијата на Скопје, а на корисниците, преку двете продавници, ќе им бидат достапни повеќе од 6.000 производи.

Во интернет-продавницата Tinex ќе бидат опфатени повеќе од 5.000 производи од различни категории, како основни прехранбени производи, млечни и сувомесни производи, деликатесни производи, свежо овошје, зеленчук, месо и риба, пијалаци, здраво храна, козметика и средства за чистење. Во интернет-продавницата Cosmo, за почеток, ќе бидат опфатени 1.000 производи - парфеми и тоалетни води, а во иднина асортиманот ќе го прошириме со повеќе различни категории, како козметика за лице и за тело, декоративна косметика и накит, вели Цветанка Христовска, главен бренд директор на „Тинекс".

Нарачките ќе се доставуваат до домовите или до работните места, а корисниците ќе имаат можност да ги подигнуваат и во неколку маркети што ќе бидат определени за тоа.На почетокот интернет-продавницата ќе биде достапна на територијата на град Скопје, но во иднина планираме оваа услуга да ја понудиме и во другите градови, вели Христовска.

Според предвиденото, плаќањето ќе се врши со платежни картички - дебитни и кредитни.


Назад
 

 
 
 
back to top