IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Македонија: Од 2018 година, интернет-продавници на „Тинекс“ и „Космо“

08.11.2017

Трговската компанија „Тинекс" од почетокот на претстојната година ќе пушти во употреба интернет-продавници за трговскиот синџир „Tinex" и за синџирот дрогерии „Cosmo".

 

Како што информираат во компанијата, во моментов работат на прецизирање на концептот, начинот на работење и на екипирање со кадар кој ќе биде посветен на интернет-тргувањето.

Според најавите, проектот ќе стартува на територијата на Скопје, а на корисниците, преку двете продавници, ќе им бидат достапни повеќе од 6.000 производи.

Во интернет-продавницата Tinex ќе бидат опфатени повеќе од 5.000 производи од различни категории, како основни прехранбени производи, млечни и сувомесни производи, деликатесни производи, свежо овошје, зеленчук, месо и риба, пијалаци, здраво храна, козметика и средства за чистење. Во интернет-продавницата Cosmo, за почеток, ќе бидат опфатени 1.000 производи - парфеми и тоалетни води, а во иднина асортиманот ќе го прошириме со повеќе различни категории, како козметика за лице и за тело, декоративна косметика и накит, вели Цветанка Христовска, главен бренд директор на „Тинекс".

Нарачките ќе се доставуваат до домовите или до работните места, а корисниците ќе имаат можност да ги подигнуваат и во неколку маркети што ќе бидат определени за тоа.На почетокот интернет-продавницата ќе биде достапна на територијата на град Скопје, но во иднина планираме оваа услуга да ја понудиме и во другите градови, вели Христовска.

Според предвиденото, плаќањето ќе се врши со платежни картички - дебитни и кредитни.


Назад
 
 
 
 
back to top