IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 27.04.2017 || Две недели до трговскиот настан на годината  |  „Лента“ ги објави резултатите од првиот квартал  |  Подобар дизајн на пакувањето за поголема конкурентност  |  Врвни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Производите на „Подравка“ на катарските полици  |  „КМВ“ ја купи партнерската компанија на „Пепсико“ во Бугарија  |  „Меркатор“ заинтересиран за големите центри на „Конзум“ во БИХ  |  Пораст на продажбата на „Теско“  |  „Монделез“ инвестира во четири производствени линии  |  Х5 потпишува договор со Центросојузот  |  Потврдени сертификатите за добра производна практика на „Алкалоид“  |  Уништено неисправно пилешко месо од Бразил  |  „Империал тобако ТКС“ одбележува 15-годишен јубилеј  |  „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови  |  „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи  |  Виното на „Рубин“ најдобро на српскиот пазар  |  Еминентни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Зголемен прометот во индустријата во февруари   |  „Волмарт“ укинува корпоративни работни места  |  Словенечката влада го усвои „Лекс Меркатор“  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го мартовскиот број на InStore

16.03.2017

Дистрибуцијата на мартовскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и петтиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервјуа со Јован Радосављевиќ, генералниот директор на „Пивара Скопје" и Нихад Имшировиќ, директор на босански „Клас"; претставување на гевгелиската компанија „Жито пром" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата масла за јадење и маргарини, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на средствата за домашна хигиена. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата масла за јадење;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категориите масла за јадење и маргарини.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Медиана": Потрошувачка на средствата за чистење;
  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категориите средства за чистење и за перење;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 


 
 
 
back to top