IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го мартовскиот број на InStore

16.03.2017

Дистрибуцијата на мартовскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и петтиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервјуа со Јован Радосављевиќ, генералниот директор на „Пивара Скопје" и Нихад Имшировиќ, директор на босански „Клас"; претставување на гевгелиската компанија „Жито пром" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата масла за јадење и маргарини, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на средствата за домашна хигиена. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата масла за јадење;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категориите масла за јадење и маргарини.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Медиана": Потрошувачка на средствата за чистење;
  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категориите средства за чистење и за перење;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 
 
 
 
back to top