IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го мартовскиот број на InStore

16.03.2017

Дистрибуцијата на мартовскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и петтиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервјуа со Јован Радосављевиќ, генералниот директор на „Пивара Скопје" и Нихад Имшировиќ, директор на босански „Клас"; претставување на гевгелиската компанија „Жито пром" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата масла за јадење и маргарини, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на средствата за домашна хигиена. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата масла за јадење;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категориите масла за јадење и маргарини.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Медиана": Потрошувачка на средствата за чистење;
  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категориите средства за чистење и за перење;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

 
 
 
back to top