IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 17.08.2017 || Експанзија на „Шпар“ во Албанија  |  Хрватска го повлече спорниот правилник  |  „Кока-кола активна зона“ во Гостивар  |  „Випро“ одбележа 25 години од основањето  |  Нов „Жито маркет“ во Битола  |  Sarajevski kiseljak пристигнува во Ирак  |  „Феркам“ отвори претставништво во Белград  |  Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“  |  Во Македонија не се увезени небезбедни јајца  |  „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“  |  „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти  |  Продадена „29 Новембар“ од Суботица  |  Smoki одбележува 45 години јубилеј  |  „Чипс веј“ на врвот во Европа  |  Производи на „Звијезда“ во Јужна Кореја  |  Послаб род на хмељот годинава  |  Западен Балкан во трговска војна со Хрватска  |  „Амазон“ бара 50.000 работници  |  Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“  |  „Лидл“ го кредитира градот Пула  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го мартовскиот број на InStore

16.03.2017

Дистрибуцијата на мартовскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и петтиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервјуа со Јован Радосављевиќ, генералниот директор на „Пивара Скопје" и Нихад Имшировиќ, директор на босански „Клас"; претставување на гевгелиската компанија „Жито пром" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата масла за јадење и маргарини, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на средствата за домашна хигиена. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата масла за јадење;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категориите масла за јадење и маргарини.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Медиана": Потрошувачка на средствата за чистење;
  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категориите средства за чистење и за перење;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

        
 
 
 
back to top