IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 24.04.2018 || Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го мартовскиот број на InStore

16.03.2017

Дистрибуцијата на мартовскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и петтиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервјуа со Јован Радосављевиќ, генералниот директор на „Пивара Скопје" и Нихад Имшировиќ, директор на босански „Клас"; претставување на гевгелиската компанија „Жито пром" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата масла за јадење и маргарини, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на средствата за домашна хигиена. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата масла за јадење;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категориите масла за јадење и маргарини.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Медиана": Потрошувачка на средствата за чистење;
  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категориите средства за чистење и за перење;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

 
 
 
back to top