IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го јунскиот број на InStore

19.06.2017

Дистрибуцијата на јунскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и осмиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервју со Ѓорѓи Филипов и Ванчо Дамјански од „Берин", интервју со Јуре Бојнец, регионален директор на „Цот" за Јадранскиот Регион; претставување на компанијата „Саридис натурал" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата грицки, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на безалкохолни пијалаци и вода. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата грицки;
  • „Медиана": Консумација на грицки;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата грицки

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категоријата безалкохолни пијалаци;
  • „Медиана": Консумација на безалкохолни пијалаци и на вода;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

        
 
 
 
back to top