IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го јунскиот број на InStore

19.06.2017

Дистрибуцијата на јунскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и осмиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервју со Ѓорѓи Филипов и Ванчо Дамјански од „Берин", интервју со Јуре Бојнец, регионален директор на „Цот" за Јадранскиот Регион; претставување на компанијата „Саридис натурал" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата грицки, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на безалкохолни пијалаци и вода. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата грицки;
  • „Медиана": Консумација на грицки;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата грицки

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категоријата безалкохолни пијалаци;
  • „Медиана": Консумација на безалкохолни пијалаци и на вода;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

 
 
 
back to top