IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го јунскиот број на InStore

19.06.2017

Дистрибуцијата на јунскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и осмиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервју со Ѓорѓи Филипов и Ванчо Дамјански од „Берин", интервју со Јуре Бојнец, регионален директор на „Цот" за Јадранскиот Регион; претставување на компанијата „Саридис натурал" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата грицки, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на безалкохолни пијалаци и вода. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата грицки;
  • „Медиана": Консумација на грицки;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата грицки

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категоријата безалкохолни пијалаци;
  • „Медиана": Консумација на безалкохолни пијалаци и на вода;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

 
 
 
back to top