IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го јунскиот број на InStore

19.06.2017

Дистрибуцијата на јунскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и осмиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервју со Ѓорѓи Филипов и Ванчо Дамјански од „Берин", интервју со Јуре Бојнец, регионален директор на „Цот" за Јадранскиот Регион; претставување на компанијата „Саридис натурал" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата грицки, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на безалкохолни пијалаци и вода. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата грицки;
  • „Медиана": Консумација на грицки;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата грицки

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категоријата безалкохолни пијалаци;
  • „Медиана": Консумација на безалкохолни пијалаци и на вода;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

        
 
 
 
back to top