IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

ДИСТРИБУЦИЈАТА Е ВО ТЕК: Очекувајте го јунскиот број на InStore

19.06.2017

Дистрибуцијата на јунскиот InStore е во тек, а во него – најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот...

Во четириесет и осмиот број на InStore ќе ги прочитате најновите вести од трговскиот сектор во Македонија, регионот и светот; интервју со Ѓорѓи Филипов и Ванчо Дамјански од „Берин", интервју со Јуре Бојнец, регионален директор на „Цот" за Јадранскиот Регион; претставување на компанијата „Саридис натурал" и многу други актуелни трговски содржини.

Во фокусот на овој број е категоријата грицки, а Водичот, единствен од овој тип во Македонија и во земјите од Јадранскиот Регион, е посветен на безалкохолни пијалаци и вода. Прочитајте повеќе податоци од анализите и од истражувањата, подготвени од врвни истражувачки агенции за овие категории.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во InFocus ќе читате:

  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата грицки;
  • „Медиана": Консумација на грицки;
  • „Фокус марктфоршунг": Анализа на промотивните активности на категоријата грицки

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Во Водичот ќе читате:

  • „Ниелсен меaсуремент": ТВ-анализа на огласувањата на категоријата безалкохолни пијалаци;
  • „Медиана": Консумација на безалкохолни пијалаци и на вода;
  • „Ипсос": Потрошувачките навики во категоријата;
  • ГфК: Преглед на пазарот на Србија и на Хрватска.

Назад
 

 
 
 
back to top