IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија: Нови компјутери за Универзитетската библиотека

05.07.2018

Компанијата „Нестле" донираше девет „all-in-one" компјутери за Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски" во Скопје.

За оваа донација, компанијата во текот на кампањата „Nescafé 3in1 Start Smart" одвојуваше средства од продажбата на секој производ Nescafé 3in1 и Nescafé 2in1.

Компјутерите, кои може да ги користат сите студенти, се поставени во главниот хол на библиотеката, а како што најавуваат од „Нестле", за да бидат уште подостапни за корисниците во план е на нив да се постават дигитализирани материјали. Освен тоа, студентите и другите посетители имаат можност да ги користат компјутерите за истражувања, пишување трудови, групна работа и за други секојдневни обврски во текот и по завршувањето на студиите.

Посетителите на библиотеката се исклучително задоволни со новата опрема, нагласи Марко Цуцуловски, раководител на „Св. Климент Охридски", и додаде: Сигурни сме дека донацијава ќе го унапреди квалитетот на школување и знаењето на многу млади луѓе. Засега, компјутерите најмногу ги користат студентите на медицина, на кои атласите што им се неопходни за студирање, им се подостапни.

Соња Шливиќ, бренд-менаџерка на Nescafé 3in1, истакна дека „Нестле" секогаш ќе ги поддржува младите во дополнителното усовршување и образовани и дека тоа е обврска на сите големи компании.


Назад
 

 
 
 
back to top