IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 17.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: Нови компјутери за Универзитетската библиотека

05.07.2018

Компанијата „Нестле" донираше девет „all-in-one" компјутери за Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски" во Скопје.

За оваа донација, компанијата во текот на кампањата „Nescafé 3in1 Start Smart" одвојуваше средства од продажбата на секој производ Nescafé 3in1 и Nescafé 2in1.

Компјутерите, кои може да ги користат сите студенти, се поставени во главниот хол на библиотеката, а како што најавуваат од „Нестле", за да бидат уште подостапни за корисниците во план е на нив да се постават дигитализирани материјали. Освен тоа, студентите и другите посетители имаат можност да ги користат компјутерите за истражувања, пишување трудови, групна работа и за други секојдневни обврски во текот и по завршувањето на студиите.

Посетителите на библиотеката се исклучително задоволни со новата опрема, нагласи Марко Цуцуловски, раководител на „Св. Климент Охридски", и додаде: Сигурни сме дека донацијава ќе го унапреди квалитетот на школување и знаењето на многу млади луѓе. Засега, компјутерите најмногу ги користат студентите на медицина, на кои атласите што им се неопходни за студирање, им се подостапни.

Соња Шливиќ, бренд-менаџерка на Nescafé 3in1, истакна дека „Нестле" секогаш ќе ги поддржува младите во дополнителното усовршување и образовани и дека тоа е обврска на сите големи компании.


Назад
 

 
 
 
back to top