IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Македонија: Нови компјутери за Универзитетската библиотека

05.07.2018

Компанијата „Нестле" донираше девет „all-in-one" компјутери за Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски" во Скопје.

За оваа донација, компанијата во текот на кампањата „Nescafé 3in1 Start Smart" одвојуваше средства од продажбата на секој производ Nescafé 3in1 и Nescafé 2in1.

Компјутерите, кои може да ги користат сите студенти, се поставени во главниот хол на библиотеката, а како што најавуваат од „Нестле", за да бидат уште подостапни за корисниците во план е на нив да се постават дигитализирани материјали. Освен тоа, студентите и другите посетители имаат можност да ги користат компјутерите за истражувања, пишување трудови, групна работа и за други секојдневни обврски во текот и по завршувањето на студиите.

Посетителите на библиотеката се исклучително задоволни со новата опрема, нагласи Марко Цуцуловски, раководител на „Св. Климент Охридски", и додаде: Сигурни сме дека донацијава ќе го унапреди квалитетот на школување и знаењето на многу млади луѓе. Засега, компјутерите најмногу ги користат студентите на медицина, на кои атласите што им се неопходни за студирање, им се подостапни.

Соња Шливиќ, бренд-менаџерка на Nescafé 3in1, истакна дека „Нестле" секогаш ќе ги поддржува младите во дополнителното усовршување и образовани и дека тоа е обврска на сите големи компании.


Назад
 

 
 
 
back to top