IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Македонија: Нова „Кораб Трница“ во скопско Црниче

09.07.2018

На 5 јули е отворена новата продавница „Кораб Трница" на улицата Бихачка спроти „Симпо", во непосредна близина на МВР.

Точно пред една година на истиот датум беа отворени три продавници на компанијата „Кораб Трница", и тоа во ТЦ „Бисер" во Аеродром, на пазарчето Буњаковец и во комплексот во Трница.

Во новата продавница, која располага со продажен простор од 40 квадратни метри и магацин од 20 квадратни метри, потрошувачите се услужуваат на една наплатна каса, а за услугата се грижат тројца вреботени. Асортиманот го сочинува широка палета на природни производи, од кои најголемиот дел се од сопствено производство на компанијата „Кораб Трница", како козји и овчи млечни производи, свежо месо, сувомесни производи, маслинки и маслиново масло, мед, сокови, како и избор од црвени, бели и овошни вина од „Шато Сопот".

Акцентот е на квалитетот на производите, во чиј состав е преточен вкусот на недопрената природа изрзена преку чистиот воздух, бистрата вода и бескрајните пасишта на месноста Трница. Концептот на нашата компанија е сопствено производство на природни прехранбени производи и нивно пласирање преку сопствени продавници и во таа насока, постојано воведуваме иновации и го прошируваме асортиманот, изјави за InStore Борис Дабевски, еден од сопствениците на компанијата.


Назад
 
 
 
 
back to top