IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 17.12.2017 || „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на Red Bull   |  Основано здружение на доставувачи на „Агрокор“  |  Пораст на продажбата на „Метро кеш & кери“  |  „Хенкел“ - Србија прослави 15 години работење  |  Поддршка на „Тиквеш“ за центрите за згрижување деца  |  „Витаминка“ ги најави плановите за идната година  |  Вегетаријанците „одат“ на смрзнато  |  „Хајнекен“ вложува во фабриката во Хаен  |  „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Втора продавница „Робин фуд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |   ||
   

Македонија: Нов „Бест маркет“ во ТЦ „Рем мол“

28.07.2017

На 21 јуни, во Тетово беше отворен супермаркетот „Бест", кој се протега на продажна површина од 1.740 метри и на дополнителен магацински простор од 423 квадратни метри.

Новиот супермаркет се наоѓа во трговскиот центар „Рем мол", на улицата 120, бр. 2. Вкупниот број на вработени е 40, а потрошувачите можат да се услужуваат на 4 наплатни каси. За потрошувачите е обезбеден и бесплатен паркинг-простор, кој има капацитет за 180 возила.

Супермаркетот располага со огромен асортиман со повеќе од 11.000 производи од домашни и од странски производители, распоредени во посебни оддели: пекарница, месарница, оддел за овошје и за зеленчук, прехранбен и непрехранбен дел, како и дел за автокозметика.

Сопственикот Шефки Идризи за InStore открива дека подготовките за новиот маркет траеле околу два месеци. Тој вели дека „Бест маркет", како еден од најголемите супермаркети во Тетово, е направен според највисоките трговски стандарди, што обезбедува полесно и побрзо задоволување на потребите на купувачите, кои се центар на вниманието, како и одржување на стандардите на квалитетот и сигурноста при управување со храната.

Можеме да ветиме дека ќе бидеме препознатливи по квалитетот на производите, пријатниот амбиент, љубезната услуга и најисплатливата понуда за потрошувачите. Нашата задача е да обезбедиме најдобар квалитет по најдобри цени, со најголем асортиман на производи, истакна Идризи.


Назад
 

 
 
 
back to top