IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 17.08.2017 || Експанзија на „Шпар“ во Албанија  |  Хрватска го повлече спорниот правилник  |  „Кока-кола активна зона“ во Гостивар  |  „Випро“ одбележа 25 години од основањето  |  Нов „Жито маркет“ во Битола  |  Sarajevski kiseljak пристигнува во Ирак  |  „Феркам“ отвори претставништво во Белград  |  Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“  |  Во Македонија не се увезени небезбедни јајца  |  „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“  |  „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти  |  Продадена „29 Новембар“ од Суботица  |  Smoki одбележува 45 години јубилеј  |  „Чипс веј“ на врвот во Европа  |  Производи на „Звијезда“ во Јужна Кореја  |  Послаб род на хмељот годинава  |  Западен Балкан во трговска војна со Хрватска  |  „Амазон“ бара 50.000 работници  |  Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“  |  „Лидл“ го кредитира градот Пула  |   ||
   

Македонија: Нов „Бест маркет“ во ТЦ „Рем мол“

28.07.2017

На 21 јуни, во Тетово беше отворен супермаркетот „Бест", кој се протега на продажна површина од 1.740 метри и на дополнителен магацински простор од 423 квадратни метри.

Новиот супермаркет се наоѓа во трговскиот центар „Рем мол", на улицата 120, бр. 2. Вкупниот број на вработени е 40, а потрошувачите можат да се услужуваат на 4 наплатни каси. За потрошувачите е обезбеден и бесплатен паркинг-простор, кој има капацитет за 180 возила.

Супермаркетот располага со огромен асортиман со повеќе од 11.000 производи од домашни и од странски производители, распоредени во посебни оддели: пекарница, месарница, оддел за овошје и за зеленчук, прехранбен и непрехранбен дел, како и дел за автокозметика.

Сопственикот Шефки Идризи за InStore открива дека подготовките за новиот маркет траеле околу два месеци. Тој вели дека „Бест маркет", како еден од најголемите супермаркети во Тетово, е направен според највисоките трговски стандарди, што обезбедува полесно и побрзо задоволување на потребите на купувачите, кои се центар на вниманието, како и одржување на стандардите на квалитетот и сигурноста при управување со храната.

Можеме да ветиме дека ќе бидеме препознатливи по квалитетот на производите, пријатниот амбиент, љубезната услуга и најисплатливата понуда за потрошувачите. Нашата задача е да обезбедиме најдобар квалитет по најдобри цени, со најголем асортиман на производи, истакна Идризи.


Назад
 

        
 
 
 
back to top