IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 13.12.2017 || „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |  Незначително намалување на цените на храната во ноември  |  „Ист оф Ингланд ко-оп“ ќе продава храна со поминат рок  |  Стопиран увозот на крекери и кекси од Србија и од БИХ  |  Агенцијата „Берин“ одбележа 25 години работење  |  „Конзум“ и хрватските доставувачи со заедничка акција  |  „Бимилк“ прославува 65 години  |  Деловни резултати на „Кофола“  |  „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“  |  Октомвриски индекси на прометот во секторот трговија  |   ||
   

Словенија: „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа

17.11.2017

Словенечката семејна компанија „Нимрод" од Шкофја Лока е вториот најголем понудвач на дивеч во Европа, од кој се снабдуваат многубројни хотели, ресторани и малопродажни синџири.

 

Годишно произведуваат 2.200 тони месо од дивеч, од кои најголемиот дел го извезуваат во Швајцарија, Франција, Италија и во Австрија, а една десетина од производството продаваат на пазарот во Словенија.

Нашата предност е што месото го откупуваме од земји каде што начинот на ловење е уреден, така што ловецот веднаш по отстрелот ги чисти внатрешните органи од животното и час поскоро го става на ладење на температура од два до четири Целзиусови степени. На поголемиот дел од ловечките друштва со коишто соработуваме им дадовме ладилници за чување на месото, вели Кристјан Хледе, директор на „Нимрод", кој неодамна го презеде раководството од неговиот татко Миро.

Побарувачката за месо од дивеч, како што вели тој, се зголемува, што прави продажбата на месо во „Нимрод" да се зголемува за пет проценти годишно. Продажбата во Словенија се зголемува постепено.

Потрошувачите сфаќаат дека месото од дивеч е здраво и дека не е многу скапо, како што обично се мисли, појаснува Хледе.

Компанијата работи со 60 вработени, а во 2016 година остварила приходи од 13 милиони евра.


Назад
 

 
 
 
back to top