IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 22.02.2018 || „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |   ||
   

Словенија: „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа

17.11.2017

Словенечката семејна компанија „Нимрод" од Шкофја Лока е вториот најголем понудвач на дивеч во Европа, од кој се снабдуваат многубројни хотели, ресторани и малопродажни синџири.

 

Годишно произведуваат 2.200 тони месо од дивеч, од кои најголемиот дел го извезуваат во Швајцарија, Франција, Италија и во Австрија, а една десетина од производството продаваат на пазарот во Словенија.

Нашата предност е што месото го откупуваме од земји каде што начинот на ловење е уреден, така што ловецот веднаш по отстрелот ги чисти внатрешните органи од животното и час поскоро го става на ладење на температура од два до четири Целзиусови степени. На поголемиот дел од ловечките друштва со коишто соработуваме им дадовме ладилници за чување на месото, вели Кристјан Хледе, директор на „Нимрод", кој неодамна го презеде раководството од неговиот татко Миро.

Побарувачката за месо од дивеч, како што вели тој, се зголемува, што прави продажбата на месо во „Нимрод" да се зголемува за пет проценти годишно. Продажбата во Словенија се зголемува постепено.

Потрошувачите сфаќаат дека месото од дивеч е здраво и дека не е многу скапо, како што обично се мисли, појаснува Хледе.

Компанијата работи со 60 вработени, а во 2016 година остварила приходи од 13 милиони евра.


Назад
 

 
 
 
back to top