IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Словенија: „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа

17.11.2017

Словенечката семејна компанија „Нимрод" од Шкофја Лока е вториот најголем понудвач на дивеч во Европа, од кој се снабдуваат многубројни хотели, ресторани и малопродажни синџири.

 

Годишно произведуваат 2.200 тони месо од дивеч, од кои најголемиот дел го извезуваат во Швајцарија, Франција, Италија и во Австрија, а една десетина од производството продаваат на пазарот во Словенија.

Нашата предност е што месото го откупуваме од земји каде што начинот на ловење е уреден, така што ловецот веднаш по отстрелот ги чисти внатрешните органи од животното и час поскоро го става на ладење на температура од два до четири Целзиусови степени. На поголемиот дел од ловечките друштва со коишто соработуваме им дадовме ладилници за чување на месото, вели Кристјан Хледе, директор на „Нимрод", кој неодамна го презеде раководството од неговиот татко Миро.

Побарувачката за месо од дивеч, како што вели тој, се зголемува, што прави продажбата на месо во „Нимрод" да се зголемува за пет проценти годишно. Продажбата во Словенија се зголемува постепено.

Потрошувачите сфаќаат дека месото од дивеч е здраво и дека не е многу скапо, како што обично се мисли, појаснува Хледе.

Компанијата работи со 60 вработени, а во 2016 година остварила приходи од 13 милиони евра.


Назад
 
 
 
 
back to top