IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 17.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Словенија: „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа

17.11.2017

Словенечката семејна компанија „Нимрод" од Шкофја Лока е вториот најголем понудвач на дивеч во Европа, од кој се снабдуваат многубројни хотели, ресторани и малопродажни синџири.

 

Годишно произведуваат 2.200 тони месо од дивеч, од кои најголемиот дел го извезуваат во Швајцарија, Франција, Италија и во Австрија, а една десетина од производството продаваат на пазарот во Словенија.

Нашата предност е што месото го откупуваме од земји каде што начинот на ловење е уреден, така што ловецот веднаш по отстрелот ги чисти внатрешните органи од животното и час поскоро го става на ладење на температура од два до четири Целзиусови степени. На поголемиот дел од ловечките друштва со коишто соработуваме им дадовме ладилници за чување на месото, вели Кристјан Хледе, директор на „Нимрод", кој неодамна го презеде раководството од неговиот татко Миро.

Побарувачката за месо од дивеч, како што вели тој, се зголемува, што прави продажбата на месо во „Нимрод" да се зголемува за пет проценти годишно. Продажбата во Словенија се зголемува постепено.

Потрошувачите сфаќаат дека месото од дивеч е здраво и дека не е многу скапо, како што обично се мисли, појаснува Хледе.

Компанијата работи со 60 вработени, а во 2016 година остварила приходи од 13 милиони евра.


Назад
 
 
 
 
back to top