IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Свет: „Нестле“ го поддржува одржливиот развој

16.03.2017

Во согласност со долгорочните цели на кои се обврза „Нестле", како поддршка на планот на ОН за одржлив развој до 2013 година, компанијата до крајот на 2020 година ќе преземе значајни чекори во своето работење.

Како што беше соопштено, во следните години „Нестле" ќе работи за поздрав живот на 50 милиони деца, за подобрување на животниот стандард на 30 милиони луѓе во заедниците што се директно поврзани со бизнис-активностите на компанијата, како и на намалување на влијанието врз животната средина, односно негово сведување на нула.

На тој начин, компанијата придонесува за општеството преку три клучни области на дејствување – поединците и семејствата, заедницата и планетата. Еден од примерите е глобалната обврска за намалување на шеќерот во кондиторските производи за 5 отсто до 2020 година, што подразбира дека со достигнувањето на таа цел само во Европа, ќе бидат отстранети најмалку 18.000 тони шеќер од производите. Освен тоа, за 10 отсто ќе биде намалена додадената сол во производите на глобално ниво, а од производите ќе бидат отстранети и сите вештачки бои. До 2020 година, „Нестле" во портфолиото ќе додаде уште најмалку 750 милиони порции зеленчук, 300 милиони порции богати со хранливи состојки, како и повеќе јаткасти плодови и семки, се наведува во соопштението на компанијата.

Овој и уште неколку примери се обединети во извештајот „Нестле во општеството: создавање на заеднички вредности и реализација на обврските во 2016 година". Во рамките на извештајот, детално се образложени и 42-те обврски што „Нестле" треба да ги исполни до 2010 година, досегашниот напредок и идните планови.


Назад
 

        
 
 
 
back to top