IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Свет: „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња

17.11.2017

Швајцарскиот прехранбен гигант „Нестле" објави дека ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња, за да ги подобри своите резултати.

Оваа одлука е донесена пет месеци откако извршниот директор Марк Шнајдер ја наведе категоријата како еден од приоритетите за пораст во иднина.

Од „Нестле" соопштуваат дека бизнисот со храна за бебиња, кој е основан пред повеќе од 150 години, од 1 јануари следната година ќе биде повеќе регионално управуван, отколку глобално. Притоа, ќе биде создадена „стратешка деловна единица" за одржување на глобалната стратегија, која ќе управува со иновациите, управувањето со квалитетот, усогласеноста и со глобалниот капацитет за производство. Менаџерите на бизнисот со храна за бебиња ќе бидат наведени посебно за трите региони (Европа, Америка и Азија) и ќе имаат за цел да ја имплементираат стратегијата на локалните пазари.

Пофлексибилната и поефикасна структура ќе ѝ овозможи на компанијата да реагира побрзо на промените на навиките на локалните потрошувачи, како и на развојните регулативи. Со новата организација, веруваме дека бизнисот ќе има забрзан органски пораст и подобри перформанси, соопштуваат од „Нестле".

Според „Фајненшал тајмс", овој потег е стратегија на компанијата, за подобро да се натпреварува со локалните конкуренти и со стартап-компаниите.


Назад
 

 
 
 
back to top