IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 13.12.2017 || „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |  Незначително намалување на цените на храната во ноември  |  „Ист оф Ингланд ко-оп“ ќе продава храна со поминат рок  |  Стопиран увозот на крекери и кекси од Србија и од БИХ  |  Агенцијата „Берин“ одбележа 25 години работење  |  „Конзум“ и хрватските доставувачи со заедничка акција  |  „Бимилк“ прославува 65 години  |  Деловни резултати на „Кофола“  |  „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“  |  Октомвриски индекси на прометот во секторот трговија  |   ||
   

Свет: „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња

17.11.2017

Швајцарскиот прехранбен гигант „Нестле" објави дека ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња, за да ги подобри своите резултати.

Оваа одлука е донесена пет месеци откако извршниот директор Марк Шнајдер ја наведе категоријата како еден од приоритетите за пораст во иднина.

Од „Нестле" соопштуваат дека бизнисот со храна за бебиња, кој е основан пред повеќе од 150 години, од 1 јануари следната година ќе биде повеќе регионално управуван, отколку глобално. Притоа, ќе биде создадена „стратешка деловна единица" за одржување на глобалната стратегија, која ќе управува со иновациите, управувањето со квалитетот, усогласеноста и со глобалниот капацитет за производство. Менаџерите на бизнисот со храна за бебиња ќе бидат наведени посебно за трите региони (Европа, Америка и Азија) и ќе имаат за цел да ја имплементираат стратегијата на локалните пазари.

Пофлексибилната и поефикасна структура ќе ѝ овозможи на компанијата да реагира побрзо на промените на навиките на локалните потрошувачи, како и на развојните регулативи. Со новата организација, веруваме дека бизнисот ќе има забрзан органски пораст и подобри перформанси, соопштуваат од „Нестле".

Според „Фајненшал тајмс", овој потег е стратегија на компанијата, за подобро да се натпреварува со локалните конкуренти и со стартап-компаниите.


Назад
 

 
 
 
back to top