IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 17.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет: „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња

17.11.2017

Швајцарскиот прехранбен гигант „Нестле" објави дека ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња, за да ги подобри своите резултати.

Оваа одлука е донесена пет месеци откако извршниот директор Марк Шнајдер ја наведе категоријата како еден од приоритетите за пораст во иднина.

Од „Нестле" соопштуваат дека бизнисот со храна за бебиња, кој е основан пред повеќе од 150 години, од 1 јануари следната година ќе биде повеќе регионално управуван, отколку глобално. Притоа, ќе биде создадена „стратешка деловна единица" за одржување на глобалната стратегија, која ќе управува со иновациите, управувањето со квалитетот, усогласеноста и со глобалниот капацитет за производство. Менаџерите на бизнисот со храна за бебиња ќе бидат наведени посебно за трите региони (Европа, Америка и Азија) и ќе имаат за цел да ја имплементираат стратегијата на локалните пазари.

Пофлексибилната и поефикасна структура ќе ѝ овозможи на компанијата да реагира побрзо на промените на навиките на локалните потрошувачи, како и на развојните регулативи. Со новата организација, веруваме дека бизнисот ќе има забрзан органски пораст и подобри перформанси, соопштуваат од „Нестле".

Според „Фајненшал тајмс", овој потег е стратегија на компанијата, за подобро да се натпреварува со локалните конкуренти и со стартап-компаниите.


Назад
 
 
 
 
back to top