IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Велика Британија: „Монделез“ ја проширува програмата „Коко лајф“

04.09.2017

„Монделез интернационал" најави дека ја проширува програмата за одржливост „Коко лајф" преку новото партнерство меѓу брендот Cadbury и фондацијата „Фертрејд".

Сите чоколада Cadbury во Велика Британија и во Ирска од мај следната година ќе бидат опфатени со програмата за производство од одржливи извори, односно ќе се произведуваат од какао од одржливи ресурси.

До 2019 година, чоколадата Cadbury ќе бидат брендирани со Cocoa Life, односно повеќе нема да го имаат знакот Fairtrade. Со фондацијата „Фертрејд" брендот ќе соработува на изработка на нови програми за подобрување на иднината на земјоделските заедници.


Назад
 

        
 
 
 
back to top