IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 27.04.2017 || Две недели до трговскиот настан на годината  |  „Лента“ ги објави резултатите од првиот квартал  |  Подобар дизајн на пакувањето за поголема конкурентност  |  Врвни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Производите на „Подравка“ на катарските полици  |  „КМВ“ ја купи партнерската компанија на „Пепсико“ во Бугарија  |  „Меркатор“ заинтересиран за големите центри на „Конзум“ во БИХ  |  Пораст на продажбата на „Теско“  |  „Монделез“ инвестира во четири производствени линии  |  Х5 потпишува договор со Центросојузот  |  Потврдени сертификатите за добра производна практика на „Алкалоид“  |  Уништено неисправно пилешко месо од Бразил  |  „Империал тобако ТКС“ одбележува 15-годишен јубилеј  |  „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови  |  „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи  |  Виното на „Рубин“ најдобро на српскиот пазар  |  Еминентни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Зголемен прометот во индустријата во февруари   |  „Волмарт“ укинува корпоративни работни места  |  Словенечката влада го усвои „Лекс Меркатор“  |   ||
   

Велика Британија: „Монделез“ инвестира во четири производствени линии

21.04.2017

„Монделез интернационал" отвора четири нови производствени линии во фабриката за чоколада во Бурнвил во Обединетото Кралство, инвестиција вредна 75 милиони фунти (89,3 милиони евра).

Двете нови линии ќе го произведуваат брендот Cadbury Dairy Milk, односно неговиот класичен, основен асортиман: чоколада со карамела, овошје и лешник, со лешник и регуларните чоколадни табли Cadbury Dairy Milk. Линијата за производство на чоколадните табли ќе има капацитет до 8 тони чоколада на час, односно околу 1,2 милиони табли дневно, во зависност од нивната големина.

Од „Монделез" велат дека инвестицијата ќе овозможи производството на Cadbury Dairy Milk да остане во Бурнвил – домот на брендот.

Другите две производствени линии ќе ги произведуваат чоколадните брендови Cadbury Roses и Cadbury Heroes. Тие линии ќе имаат капацитет до 5 тони производи на час, односно 13 милиони слатки дневно.

Од компанијата соопштуваат дека зголемувањето на капацитетот е резултат на тригодишната работа на екпанзија.


Назад
 


 
 
 
back to top