IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Велика Британија: „Монделез“ инвестира во четири производствени линии

21.04.2017

„Монделез интернационал" отвора четири нови производствени линии во фабриката за чоколада во Бурнвил во Обединетото Кралство, инвестиција вредна 75 милиони фунти (89,3 милиони евра).

Двете нови линии ќе го произведуваат брендот Cadbury Dairy Milk, односно неговиот класичен, основен асортиман: чоколада со карамела, овошје и лешник, со лешник и регуларните чоколадни табли Cadbury Dairy Milk. Линијата за производство на чоколадните табли ќе има капацитет до 8 тони чоколада на час, односно околу 1,2 милиони табли дневно, во зависност од нивната големина.

Од „Монделез" велат дека инвестицијата ќе овозможи производството на Cadbury Dairy Milk да остане во Бурнвил – домот на брендот.

Другите две производствени линии ќе ги произведуваат чоколадните брендови Cadbury Roses и Cadbury Heroes. Тие линии ќе имаат капацитет до 5 тони производи на час, односно 13 милиони слатки дневно.

Од компанијата соопштуваат дека зголемувањето на капацитетот е резултат на тригодишната работа на екпанзија.


Назад
 

        
 
 
 
back to top