IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Македонија: „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби

14.07.2017

Во рамките на проектот „Подобрување на социјализација на деца и млади со посебни потреби" организиран од Црвениот крст и со поддршка од „Макпогрес", децата со посебни од дневните центри од 10 до 14 јули се на бесплатно летување.

Летувањето е во центарот „Солферино" во Струга, каде што се сместени 13 деца од дневните центри од Виница, Штип и од Куманово заедно со волонтери и вработени од дневните центри.

Од „Макпрогрес" велат дека целта  на овие активности е подобрување на социјализацијата на децата и младите со посебни потреби, нивно подобро прифаќање во средината преку креативни работилници, хуманитарни изложби, спорт и рекреација, како и психолошка поддршка и едукација за децата и родителите, односно луѓето што се грижат за нив. Во имплементација на активностите вклучени се и вработените на „Макпрогрес", вработените од  дневните центри во општините и родителите на децата.

„Макпрогрес" ја обезбедил донацијата од дел од остварениот приход од продажбата на брендот Tortina. Со поддршката на овој проект, компанијата го потврдува континуитетот во напорите за развој и за благосостојба на луѓето во заедницата. На почетокот од јуни, виничката компанија во соработка Црвениот крст објави дека почнува низа активности за поддршка на децата и младите со посебни потреби.


Назад
 

 
 
 
back to top