IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Македонија: „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби

14.07.2017

Во рамките на проектот „Подобрување на социјализација на деца и млади со посебни потреби" организиран од Црвениот крст и со поддршка од „Макпогрес", децата со посебни од дневните центри од 10 до 14 јули се на бесплатно летување.

Летувањето е во центарот „Солферино" во Струга, каде што се сместени 13 деца од дневните центри од Виница, Штип и од Куманово заедно со волонтери и вработени од дневните центри.

Од „Макпрогрес" велат дека целта  на овие активности е подобрување на социјализацијата на децата и младите со посебни потреби, нивно подобро прифаќање во средината преку креативни работилници, хуманитарни изложби, спорт и рекреација, како и психолошка поддршка и едукација за децата и родителите, односно луѓето што се грижат за нив. Во имплементација на активностите вклучени се и вработените на „Макпрогрес", вработените од  дневните центри во општините и родителите на децата.

„Макпрогрес" ја обезбедил донацијата од дел од остварениот приход од продажбата на брендот Tortina. Со поддршката на овој проект, компанијата го потврдува континуитетот во напорите за развој и за благосостојба на луѓето во заедницата. На почетокот од јуни, виничката компанија во соработка Црвениот крст објави дека почнува низа активности за поддршка на децата и младите со посебни потреби.


Назад
 

        
 
 
 
back to top