IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Македонија: „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби

14.07.2017

Во рамките на проектот „Подобрување на социјализација на деца и млади со посебни потреби" организиран од Црвениот крст и со поддршка од „Макпогрес", децата со посебни од дневните центри од 10 до 14 јули се на бесплатно летување.

Летувањето е во центарот „Солферино" во Струга, каде што се сместени 13 деца од дневните центри од Виница, Штип и од Куманово заедно со волонтери и вработени од дневните центри.

Од „Макпрогрес" велат дека целта  на овие активности е подобрување на социјализацијата на децата и младите со посебни потреби, нивно подобро прифаќање во средината преку креативни работилници, хуманитарни изложби, спорт и рекреација, како и психолошка поддршка и едукација за децата и родителите, односно луѓето што се грижат за нив. Во имплементација на активностите вклучени се и вработените на „Макпрогрес", вработените од  дневните центри во општините и родителите на децата.

„Макпрогрес" ја обезбедил донацијата од дел од остварениот приход од продажбата на брендот Tortina. Со поддршката на овој проект, компанијата го потврдува континуитетот во напорите за развој и за благосостојба на луѓето во заедницата. На почетокот од јуни, виничката компанија во соработка Црвениот крст објави дека почнува низа активности за поддршка на децата и младите со посебни потреби.


Назад
 

 
 
 
back to top