IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Македонија: „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби

14.07.2017

Во рамките на проектот „Подобрување на социјализација на деца и млади со посебни потреби" организиран од Црвениот крст и со поддршка од „Макпогрес", децата со посебни од дневните центри од 10 до 14 јули се на бесплатно летување.

Летувањето е во центарот „Солферино" во Струга, каде што се сместени 13 деца од дневните центри од Виница, Штип и од Куманово заедно со волонтери и вработени од дневните центри.

Од „Макпрогрес" велат дека целта  на овие активности е подобрување на социјализацијата на децата и младите со посебни потреби, нивно подобро прифаќање во средината преку креативни работилници, хуманитарни изложби, спорт и рекреација, како и психолошка поддршка и едукација за децата и родителите, односно луѓето што се грижат за нив. Во имплементација на активностите вклучени се и вработените на „Макпрогрес", вработените од  дневните центри во општините и родителите на децата.

„Макпрогрес" ја обезбедил донацијата од дел од остварениот приход од продажбата на брендот Tortina. Со поддршката на овој проект, компанијата го потврдува континуитетот во напорите за развој и за благосостојба на луѓето во заедницата. На почетокот од јуни, виничката компанија во соработка Црвениот крст објави дека почнува низа активности за поддршка на децата и младите со посебни потреби.


Назад
 

        
 
 
 
back to top