IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Македонија/САД: „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“

10.07.2018

Македонската компанија „Макпрогрес" се претстави на еден од најважните саеми од прехранбената индустрија во САД – „Summer Fancy Food Show", кој се одржа од 30 јуни до 2 јули во Њујорк.

 

Како што соопштуваат од компанијата, изложените производи од брендовите Vincinni, Natura, Donia и Fantasia предизвикале голем интерес меѓу посетителите, особено традиционалниот деликатес – новите локуми Donia.

Сите изложени производи беа повод за бројни остварени средби со дистрибутери од цел свет и за потенцијални контакти за пласман на нови пазари, изјави Јасмина Илиева, извозен менаџер во „Макпрогрес".

„Summer Fancy Food Show" е најголемиот саем за прехранбената индустрија, како и еден од најважните настани каде се претставуваат иновациите од индустријата. Во бројки, на 360.000 квадратни метри изложбен простор се претставуваат 80.000 прехранбени производи и пијалаци од 2.600 производители, увозници и дистрибутери. Настанот се реализира низ богата програма, едукативни семинари, работилници и тури, кои обезбедуваат детална обука предводена од индустриски експерти.

Посетата на саемот открива многу иновации и продукти, создава клучни бизнис-конекции и создава слика за трендовите на храната во иднина. Но, да се биде изложувач на саемот и да се претстави тоа што сте го работеле со тимот години наназад, значи многу повеќе. Значи дека сте рамо до рамо со светските играчи во индустријата, дека вашето производство е одобрено на различни сертифицирани нивоа и вреди да биде претставено пред светската јавност. Горди сме што „Макпрогрес" беше дел од ова доживување, истакна Билјана Траjкова, извозен менаџер во „Макпрогрес".


Назад
 

 
 
 
back to top