IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија/САД: „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“

10.07.2018

Македонската компанија „Макпрогрес" се претстави на еден од најважните саеми од прехранбената индустрија во САД – „Summer Fancy Food Show", кој се одржа од 30 јуни до 2 јули во Њујорк.

 

Како што соопштуваат од компанијата, изложените производи од брендовите Vincinni, Natura, Donia и Fantasia предизвикале голем интерес меѓу посетителите, особено традиционалниот деликатес – новите локуми Donia.

Сите изложени производи беа повод за бројни остварени средби со дистрибутери од цел свет и за потенцијални контакти за пласман на нови пазари, изјави Јасмина Илиева, извозен менаџер во „Макпрогрес".

„Summer Fancy Food Show" е најголемиот саем за прехранбената индустрија, како и еден од најважните настани каде се претставуваат иновациите од индустријата. Во бројки, на 360.000 квадратни метри изложбен простор се претставуваат 80.000 прехранбени производи и пијалаци од 2.600 производители, увозници и дистрибутери. Настанот се реализира низ богата програма, едукативни семинари, работилници и тури, кои обезбедуваат детална обука предводена од индустриски експерти.

Посетата на саемот открива многу иновации и продукти, создава клучни бизнис-конекции и создава слика за трендовите на храната во иднина. Но, да се биде изложувач на саемот и да се претстави тоа што сте го работеле со тимот години наназад, значи многу повеќе. Значи дека сте рамо до рамо со светските играчи во индустријата, дека вашето производство е одобрено на различни сертифицирани нивоа и вреди да биде претставено пред светската јавност. Горди сме што „Макпрогрес" беше дел од ова доживување, истакна Билјана Траjкова, извозен менаџер во „Макпрогрес".


Назад
 

 
 
 
back to top