IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 22.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |  Успешен почеток на „Синагога“  |  Нов дистрибутивен центар на „Нели“  |  Јубилеј на „Карлсберг“ - Србија  |  Занаетчиското пиво, бизнис во подем  |  Успешно реализиран третиот FMCG-самит во БИХ  |  Претставена акцијата „BH. korpa“  |  „Бинго“ е новиот сопственик на „Дита“  |   ||
   

Русија: „Магнит“ ги зголеми приходите за 13 отсто

11.04.2017

Рускиот трговски синџир „Магнит" објави пораст на годишните приходи за фискалната 2016 година за 13,07 отсто, односно 17,7 милијарди евра (1,07 трилиони рубли).

Со скок од 3,5 милијарди евра на 4,9 милијарди евра бруто профитот достигна маргинален пораст од 27,52 отсто.

Во 2016 година „Магнит" се прошири со 1.970 проажни места (927 мали продавници, 18 хипермаркети, 39 маркети „Магнит фемили" и 986 дрогерии), со што продажната површина ја прошири за 14,82 отсто, и сега изнесува 5,07 милиони квадратни метри.

На крајот од годината, компанијата во своето портфолио имала вкупно 14.059 продажни места, од нив 10.521 мала продавница, 237 хипермаркети, 194 маркети „Магнит фемили" и 3.107 дрогерии.

Инфлацијата ввво прехранбениот сектор на годишно ниво изнесувала 4,6 отсто, во споредба со нивото од 14 отсто во претходната година.


Назад
 

 
 
 
back to top