IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Русија: „Магнит“ ги зголеми приходите за 13 отсто

11.04.2017

Рускиот трговски синџир „Магнит" објави пораст на годишните приходи за фискалната 2016 година за 13,07 отсто, односно 17,7 милијарди евра (1,07 трилиони рубли).

Со скок од 3,5 милијарди евра на 4,9 милијарди евра бруто профитот достигна маргинален пораст од 27,52 отсто.

Во 2016 година „Магнит" се прошири со 1.970 проажни места (927 мали продавници, 18 хипермаркети, 39 маркети „Магнит фемили" и 986 дрогерии), со што продажната површина ја прошири за 14,82 отсто, и сега изнесува 5,07 милиони квадратни метри.

На крајот од годината, компанијата во своето портфолио имала вкупно 14.059 продажни места, од нив 10.521 мала продавница, 237 хипермаркети, 194 маркети „Магнит фемили" и 3.107 дрогерии.

Инфлацијата ввво прехранбениот сектор на годишно ниво изнесувала 4,6 отсто, во споредба со нивото од 14 отсто во претходната година.


Назад
 

 
 
 
back to top