IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Русија: „Магнит“ ги зголеми приходите за 13 отсто

11.04.2017

Рускиот трговски синџир „Магнит" објави пораст на годишните приходи за фискалната 2016 година за 13,07 отсто, односно 17,7 милијарди евра (1,07 трилиони рубли).

Со скок од 3,5 милијарди евра на 4,9 милијарди евра бруто профитот достигна маргинален пораст од 27,52 отсто.

Во 2016 година „Магнит" се прошири со 1.970 проажни места (927 мали продавници, 18 хипермаркети, 39 маркети „Магнит фемили" и 986 дрогерии), со што продажната површина ја прошири за 14,82 отсто, и сега изнесува 5,07 милиони квадратни метри.

На крајот од годината, компанијата во своето портфолио имала вкупно 14.059 продажни места, од нив 10.521 мала продавница, 237 хипермаркети, 194 маркети „Магнит фемили" и 3.107 дрогерии.

Инфлацијата ввво прехранбениот сектор на годишно ниво изнесувала 4,6 отсто, во споредба со нивото од 14 отсто во претходната година.


Назад
 

        
 
 
 
back to top