IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Русија: „Магнит“ ги зголеми приходите за 13 отсто

11.04.2017

Рускиот трговски синџир „Магнит" објави пораст на годишните приходи за фискалната 2016 година за 13,07 отсто, односно 17,7 милијарди евра (1,07 трилиони рубли).

Со скок од 3,5 милијарди евра на 4,9 милијарди евра бруто профитот достигна маргинален пораст од 27,52 отсто.

Во 2016 година „Магнит" се прошири со 1.970 проажни места (927 мали продавници, 18 хипермаркети, 39 маркети „Магнит фемили" и 986 дрогерии), со што продажната површина ја прошири за 14,82 отсто, и сега изнесува 5,07 милиони квадратни метри.

На крајот од годината, компанијата во своето портфолио имала вкупно 14.059 продажни места, од нив 10.521 мала продавница, 237 хипермаркети, 194 маркети „Магнит фемили" и 3.107 дрогерии.

Инфлацијата ввво прехранбениот сектор на годишно ниво изнесувала 4,6 отсто, во споредба со нивото од 14 отсто во претходната година.


Назад
 

        
 
 
 
back to top