IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Франција: „Лореал“ силен во четвртото тримесечје

12.02.2018
Во последниот квартал приходот порасна за 5,5%, што е повеќе од очекуваниот пораст од 4,9%, колку што предвидоа аналитичарите.
Од компанијата истакнаа дека глобалниот пораст на луксузните производи, пред сè, на брендот Lancôme, го надомести послабиот пораст во дивизијата козметички производи за широка потрошувачка, кои претставуваат речиси половина од вкупната продажба.

Потрошувачите кои претходно купуваа шампони Garnier и ноќни кремови L'Oréal Paris во дрогериите, сега вниманието им го привлекуваат други познати брендови. Од друга страна, L'Oréal Luxe остварува „спектакуларен пораст, особено во Азија", изјави директорот на компанијата Жан-Пол Агон.

Проджбата во луксузната дивизија порасна за 9,8% во четвртото, празнично тримесечје, а зад него следува потрошувачкиот сегмент со пораст од 3% и професионалната линија за салони со пораст од 2%.

Годишниот оперативен профит порасна за 3%, на 4,7 милијарди евра, а компанијата извести и за рекордна вредност на оперативната маргина за 18%.



Назад
 

 
 
 
back to top