IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Франција: „Лореал“ силен во четвртото тримесечје

12.02.2018
Во последниот квартал приходот порасна за 5,5%, што е повеќе од очекуваниот пораст од 4,9%, колку што предвидоа аналитичарите.
Од компанијата истакнаа дека глобалниот пораст на луксузните производи, пред сè, на брендот Lancôme, го надомести послабиот пораст во дивизијата козметички производи за широка потрошувачка, кои претставуваат речиси половина од вкупната продажба.

Потрошувачите кои претходно купуваа шампони Garnier и ноќни кремови L'Oréal Paris во дрогериите, сега вниманието им го привлекуваат други познати брендови. Од друга страна, L'Oréal Luxe остварува „спектакуларен пораст, особено во Азија", изјави директорот на компанијата Жан-Пол Агон.

Проджбата во луксузната дивизија порасна за 9,8% во четвртото, празнично тримесечје, а зад него следува потрошувачкиот сегмент со пораст од 3% и професионалната линија за салони со пораст од 2%.

Годишниот оперативен профит порасна за 3%, на 4,7 милијарди евра, а компанијата извести и за рекордна вредност на оперативната маргина за 18%.



Назад
 
 
 
 
back to top