IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Франција: „Лореал“ силен во четвртото тримесечје

12.02.2018
Во последниот квартал приходот порасна за 5,5%, што е повеќе од очекуваниот пораст од 4,9%, колку што предвидоа аналитичарите.
Од компанијата истакнаа дека глобалниот пораст на луксузните производи, пред сè, на брендот Lancôme, го надомести послабиот пораст во дивизијата козметички производи за широка потрошувачка, кои претставуваат речиси половина од вкупната продажба.

Потрошувачите кои претходно купуваа шампони Garnier и ноќни кремови L'Oréal Paris во дрогериите, сега вниманието им го привлекуваат други познати брендови. Од друга страна, L'Oréal Luxe остварува „спектакуларен пораст, особено во Азија", изјави директорот на компанијата Жан-Пол Агон.

Проджбата во луксузната дивизија порасна за 9,8% во четвртото, празнично тримесечје, а зад него следува потрошувачкиот сегмент со пораст од 3% и професионалната линија за салони со пораст од 2%.

Годишниот оперативен профит порасна за 3%, на 4,7 милијарди евра, а компанијата извести и за рекордна вредност на оперативната маргина за 18%.



Назад
 
 
 
 
back to top