IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ без пластика за еднократна употреба

06.07.2018
„Лидл" - Хрватска планира да го распродаде веќе е откупеното количеството пластични производи за еднократна употреба, но во иднина нема да има такви производи на нивните полици.

До крајот на 2019 година, „Лидл" - Хрватска планира од својот асортиман да ги исклучи производите од пластика за еднократна употреба.

Во сите 95 објекти на „Лидл" во Хрватска, до крајот на 2019 година повеќе нема да се продаваат производи од пластика за еднократна употреба како чаши, чинии, прибор за јадење и чисталки за уши со пластична дршка, соопштува трговецот.

Тие ќе бидат заменети со алтернативни производи од одржливи материјали што можат лесно да се рециклираат, а за нивниот развој „Лидл" активно соработува со своите доставувачи. 

Со нашата стратегија против пластиката го следиме јасниот пристап кој гласи: да се избегнува - да се намали - да се рециклира. Со отстранување на пластичните производи за еднократна употреба ќе придонесеме за тоа да се избегнува нивното користење и на тој начин да придонесеме за подобрување на актуелната состојба, истакна член на Управата за набавка и маркетинг на „Лидл" - Хрватска, Бојан Вуковиќ.

Тој објасни дека се работи на различни концепти, така што купувачите постепено ќе бидат запознаени со новостите. Постојат повеќе можности, новитети во пакувањето, што во моментов сè уште ги испитуваме, а кои можат да направат голема разлика во зачувување на околината и создавањето нови навики.



Назад
 
 
 
 
back to top