IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи

20.04.2017

„Лидл" - Хрватска ќе објавува извештаи за различните категории на производите што се присутни на полиците во нивните супермаркети, во обид да одговори на сè поголемите очекувања на потрошувачите поврзани со свесноста за здравата исхрана.

 

Како што оценуваат од компанијата, и потрошувачите и трговските синџири сè повеќе бараат гаранции дека производите што ги консумираат или што ги имаат на своите полици се со проверено потекло.

Програмата за општествено одговорно работење на „Лидл", насловена „На патот кон утре",

се заснова на тезата дека долгорочниот успех на секоја деловна активност прави да биде нужно усвојувањето пактики на одржливост.

Целта на „Лидл", како што се наведува, е да придонесе за одржливост во производството и за свесноста за здравата исхрана, како и да даде траен придонес за зачувувањето на околината и на добросостојбата на луѓето и на животните што се вклучени во нејзиниот синџир на вредности.

Во согласност со тоа, „Лидл" - Хрватска почнува со објавување на извештаи („position paper") за различните категории на своите производи. Првиот извештај им е посветен на рибата и производите од риба.

Преку оваа практика, поддржувајќи ги начелата на одржлив риболов, „Лидл" ќе сертифицира дел од своите производи од риба со синиот печат на Советот за зачувување на морето, MSC (Marine Stewardship Council).

 

Исто така, до 2025 година, „Лидл" - Хрватска планира сите јајца од понудата и производите што содржат јајца да бидат произведени со поден начин на одгледување.


Назад
 

        
 
 
 
back to top