IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи

20.04.2017

„Лидл" - Хрватска ќе објавува извештаи за различните категории на производите што се присутни на полиците во нивните супермаркети, во обид да одговори на сè поголемите очекувања на потрошувачите поврзани со свесноста за здравата исхрана.

 

Како што оценуваат од компанијата, и потрошувачите и трговските синџири сè повеќе бараат гаранции дека производите што ги консумираат или што ги имаат на своите полици се со проверено потекло.

Програмата за општествено одговорно работење на „Лидл", насловена „На патот кон утре",

се заснова на тезата дека долгорочниот успех на секоја деловна активност прави да биде нужно усвојувањето пактики на одржливост.

Целта на „Лидл", како што се наведува, е да придонесе за одржливост во производството и за свесноста за здравата исхрана, како и да даде траен придонес за зачувувањето на околината и на добросостојбата на луѓето и на животните што се вклучени во нејзиниот синџир на вредности.

Во согласност со тоа, „Лидл" - Хрватска почнува со објавување на извештаи („position paper") за различните категории на своите производи. Првиот извештај им е посветен на рибата и производите од риба.

Преку оваа практика, поддржувајќи ги начелата на одржлив риболов, „Лидл" ќе сертифицира дел од своите производи од риба со синиот печат на Советот за зачувување на морето, MSC (Marine Stewardship Council).

 

Исто така, до 2025 година, „Лидл" - Хрватска планира сите јајца од понудата и производите што содржат јајца да бидат произведени со поден начин на одгледување.


Назад
 

 
 
 
back to top