IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи

20.04.2017

„Лидл" - Хрватска ќе објавува извештаи за различните категории на производите што се присутни на полиците во нивните супермаркети, во обид да одговори на сè поголемите очекувања на потрошувачите поврзани со свесноста за здравата исхрана.

 

Како што оценуваат од компанијата, и потрошувачите и трговските синџири сè повеќе бараат гаранции дека производите што ги консумираат или што ги имаат на своите полици се со проверено потекло.

Програмата за општествено одговорно работење на „Лидл", насловена „На патот кон утре",

се заснова на тезата дека долгорочниот успех на секоја деловна активност прави да биде нужно усвојувањето пактики на одржливост.

Целта на „Лидл", како што се наведува, е да придонесе за одржливост во производството и за свесноста за здравата исхрана, како и да даде траен придонес за зачувувањето на околината и на добросостојбата на луѓето и на животните што се вклучени во нејзиниот синџир на вредности.

Во согласност со тоа, „Лидл" - Хрватска почнува со објавување на извештаи („position paper") за различните категории на своите производи. Првиот извештај им е посветен на рибата и производите од риба.

Преку оваа практика, поддржувајќи ги начелата на одржлив риболов, „Лидл" ќе сертифицира дел од своите производи од риба со синиот печат на Советот за зачувување на морето, MSC (Marine Stewardship Council).

 

Исто така, до 2025 година, „Лидл" - Хрватска планира сите јајца од понудата и производите што содржат јајца да бидат произведени со поден начин на одгледување.


Назад
 

        
 
 
 
back to top