IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи

20.04.2017

„Лидл" - Хрватска ќе објавува извештаи за различните категории на производите што се присутни на полиците во нивните супермаркети, во обид да одговори на сè поголемите очекувања на потрошувачите поврзани со свесноста за здравата исхрана.

 

Како што оценуваат од компанијата, и потрошувачите и трговските синџири сè повеќе бараат гаранции дека производите што ги консумираат или што ги имаат на своите полици се со проверено потекло.

Програмата за општествено одговорно работење на „Лидл", насловена „На патот кон утре",

се заснова на тезата дека долгорочниот успех на секоја деловна активност прави да биде нужно усвојувањето пактики на одржливост.

Целта на „Лидл", како што се наведува, е да придонесе за одржливост во производството и за свесноста за здравата исхрана, како и да даде траен придонес за зачувувањето на околината и на добросостојбата на луѓето и на животните што се вклучени во нејзиниот синџир на вредности.

Во согласност со тоа, „Лидл" - Хрватска почнува со објавување на извештаи („position paper") за различните категории на своите производи. Првиот извештај им е посветен на рибата и производите од риба.

Преку оваа практика, поддржувајќи ги начелата на одржлив риболов, „Лидл" ќе сертифицира дел од своите производи од риба со синиот печат на Советот за зачувување на морето, MSC (Marine Stewardship Council).

 

Исто така, до 2025 година, „Лидл" - Хрватска планира сите јајца од понудата и производите што содржат јајца да бидат произведени со поден начин на одгледување.


Назад
 

 
 
 
back to top