IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 10.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Србија: „Лесковачка скара“ само со дозвола

17.09.2018
Од 1-ви ноември, називот „лесковачки роштиљ" ќе смее да се користи само со дозвола.
 
Лесковачките специјалитите на скара се заштитени и брендирани, што е резултат на проектот„бугарско-српски гурмански воз", кој го кофинансира Европската Унија.
Стопанската комора на Србија првпат ќе биде носител на заштитниот знак, односно на жигот. Веќе никој нема да може да го користи називот „лесковачка скара" доколку не поседува дозвола, односно сертификациски жиг кој Комората на Србија треба да го добие после 1 ноември и завршетокот на овој за нас важен проект, изјави Горан Јовиќ од Стопанската комора на јабланичкиот и на пчињскиот округ. 

„Бугарско – српскиот воз" ќе ја продолжи соработката со цел да најдат нови начини како на вистински начин да ги заштитат и да ги промовираат своите производи



Назад
 
 
 
 
back to top