IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 17.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет: „Лаваца“ го купува австралиски „Блу под кофи“

04.07.2018

Италијанскиот производител на кафето Lavazza во понеделникот објави дека има намера да ја купи австралиската компанија „Блу под кофи", продолжувајќи со бранот аквизиции, со кои настојува да го зголеми обемот на работа на глобално ниво.

Италијанската групација е присутна на австралискиот пазар веќе 30 години, а во последните десет години, „Блу под кофи" беше ексклузивен дистрибутер на апаратите за еспресо и за капсули Lavazza во Австралија.

Во март годинава, Антонио Баравале, главен извршен директор на „Лаваца" истакна дека групацијата оваа година ќе се фокусира на органскиот пораст, откако во 2017 година оствари приходи од 2 милијарди евра, зголемувајќи ги за 6,3% во споредба на една година претходно.

Операцијата е дел од стратегијата за интернационализација што ја спроведува компанијата и ја потврдува важноста на Австралија како еден од клучните пазари, се наведува во соопштението на „Лаваца".

Во изминатите неколку години, „Лаваца" купи неколку странски компании, како што се канадскиот производител на органско кафе „Кикинг хорс", францускиот „Карте ноар" и данскиот „Мерил", а го купи и италијанскиот дистрибутер на капсули и машини за кафе „Нимс".


Назад
 

 
 
 
back to top