IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Свет: „Лаваца“ го купува австралиски „Блу под кофи“

04.07.2018

Италијанскиот производител на кафето Lavazza во понеделникот објави дека има намера да ја купи австралиската компанија „Блу под кофи", продолжувајќи со бранот аквизиции, со кои настојува да го зголеми обемот на работа на глобално ниво.

Италијанската групација е присутна на австралискиот пазар веќе 30 години, а во последните десет години, „Блу под кофи" беше ексклузивен дистрибутер на апаратите за еспресо и за капсули Lavazza во Австралија.

Во март годинава, Антонио Баравале, главен извршен директор на „Лаваца" истакна дека групацијата оваа година ќе се фокусира на органскиот пораст, откако во 2017 година оствари приходи од 2 милијарди евра, зголемувајќи ги за 6,3% во споредба на една година претходно.

Операцијата е дел од стратегијата за интернационализација што ја спроведува компанијата и ја потврдува важноста на Австралија како еден од клучните пазари, се наведува во соопштението на „Лаваца".

Во изминатите неколку години, „Лаваца" купи неколку странски компании, како што се канадскиот производител на органско кафе „Кикинг хорс", францускиот „Карте ноар" и данскиот „Мерил", а го купи и италијанскиот дистрибутер на капсули и машини за кафе „Нимс".


Назад
 

 
 
 
back to top