IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Велика Британија: „Лаш“ размислува за проширување во странство

16.03.2017

Британскиот синџир продавници за козметика „Лаш" објави дека во иднина веројатно ќе биде принуден да се фокусира на производството и продажбата надвор од Островот, поради ризиците поврзани со брегзит.

Од компанијата, која произведува рачно изработени козметички производи и има 700 сопствени продавници и неколку фабрики во повеќе од 40 земји, велат дека како резултат на „сериозниот" недостаток на работна сила во Велика Британија, што брегзит ја влошува дополнително, ќе бидат принудени да се фокусираат на странските пазари. Притоа, нагласуваат дека странците се 20 отсто од нивните вработени.


Назад
 

        
 
 
 
back to top