IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Велика Британија: „Лаш“ размислува за проширување во странство

16.03.2017

Британскиот синџир продавници за козметика „Лаш" објави дека во иднина веројатно ќе биде принуден да се фокусира на производството и продажбата надвор од Островот, поради ризиците поврзани со брегзит.

Од компанијата, која произведува рачно изработени козметички производи и има 700 сопствени продавници и неколку фабрики во повеќе од 40 земји, велат дека како резултат на „сериозниот" недостаток на работна сила во Велика Британија, што брегзит ја влошува дополнително, ќе бидат принудени да се фокусираат на странските пазари. Притоа, нагласуваат дека странците се 20 отсто од нивните вработени.


Назад
 

 
 
 
back to top