IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Велика Британија: „Лаш“ размислува за проширување во странство

16.03.2017

Британскиот синџир продавници за козметика „Лаш" објави дека во иднина веројатно ќе биде принуден да се фокусира на производството и продажбата надвор од Островот, поради ризиците поврзани со брегзит.

Од компанијата, која произведува рачно изработени козметички производи и има 700 сопствени продавници и неколку фабрики во повеќе од 40 земји, велат дека како резултат на „сериозниот" недостаток на работна сила во Велика Британија, што брегзит ја влошува дополнително, ќе бидат принудени да се фокусираат на странските пазари. Притоа, нагласуваат дека странците се 20 отсто од нивните вработени.


Назад
 

 
 
 
back to top