IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Велика Британија: „Лаш“ размислува за проширување во странство

16.03.2017

Британскиот синџир продавници за козметика „Лаш" објави дека во иднина веројатно ќе биде принуден да се фокусира на производството и продажбата надвор од Островот, поради ризиците поврзани со брегзит.

Од компанијата, која произведува рачно изработени козметички производи и има 700 сопствени продавници и неколку фабрики во повеќе од 40 земји, велат дека како резултат на „сериозниот" недостаток на работна сила во Велика Британија, што брегзит ја влошува дополнително, ќе бидат принудени да се фокусираат на странските пазари. Притоа, нагласуваат дека странците се 20 отсто од нивните вработени.


Назад
 

        
 
 
 
back to top