IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Јапонија: „Кока-кола” ќе произведува алкохолен пијалак

08.03.2018

Компанијата „Кока-кола" првпат во своето 130-годишно постоење ќе почне со производство на алкохолен пијалак, кој ќе биде наменет за јапонскиот пазар.

Безалкохолниот гигант во моментов експериментира со производство на популарниот јапонски вид на алкохол во лименка чу-хај, кој се состои од ароматизирана газирана вода измешана со локалниот алкохолен пијалак шочу. Пијакакот содржи од 3% до 8% алкохол, што го прави популарен кај младите потрошувачи и кај жените, кои го користат како алтернатива за пивото.

Хорхе Гардуњо, директор на „Кока-кола" – Јапонија, изјави дека сè уште ја истражуваат можноста за производство на алкохолниот пијалак и дека чу-хај е насоката кон која би се движеле. Притоа, за почеток пијалакот ќе биде лансиран само во Јапонија, примарно поради тоа што се работи за пијалак направен според вкусот на локалните жители, но и за да се тестира пазарот и да се почувствува интересот на потрошувачите.


Назад
 

 
 
 
back to top