IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Јапонија: „Кока-кола” ќе произведува алкохолен пијалак

08.03.2018

Компанијата „Кока-кола" првпат во своето 130-годишно постоење ќе почне со производство на алкохолен пијалак, кој ќе биде наменет за јапонскиот пазар.

Безалкохолниот гигант во моментов експериментира со производство на популарниот јапонски вид на алкохол во лименка чу-хај, кој се состои од ароматизирана газирана вода измешана со локалниот алкохолен пијалак шочу. Пијакакот содржи од 3% до 8% алкохол, што го прави популарен кај младите потрошувачи и кај жените, кои го користат како алтернатива за пивото.

Хорхе Гардуњо, директор на „Кока-кола" – Јапонија, изјави дека сè уште ја истражуваат можноста за производство на алкохолниот пијалак и дека чу-хај е насоката кон која би се движеле. Притоа, за почеток пијалакот ќе биде лансиран само во Јапонија, примарно поради тоа што се работи за пијалак направен според вкусот на локалните жители, но и за да се тестира пазарот и да се почувствува интересот на потрошувачите.


Назад
 

 
 
 
back to top