IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Македонија: „Колид с тим“ ексклузивен увозник и дистрибутер на „Беље“

10.01.2018
Од почетокот на годинава „Колид с тим" е ексклузивен увозник и дистрибутер на производите од програмата „Беље" и на познатиот бренд сирни намази ABC.

Како што изјавија од компанијата за InStore соработката со „Агрокор" почна одамна, со влез на нивниот бренд Sunday во маркетите „Конзум" и „Меркатор". Оттаму произлегла понудата „Колид с тим" да ја преземе дистрибуцијата на производите на „Беље", компанија која е дел од „Агрокор" од 2005 година.

Имавме понуда од порано, но не бевме подготвени да ја прифатиме поради широкото портфолио што го има нашата дистрибуција. Со отворањето на нова, четврта дивизија, се отвори простор за вклучување и на производите на „Беље", изјавија од „Колид с тим".

Склучениот долгорочен договор со „Беље" подразбира целосно нови стратегии за маркетинг и продажба во однос на досегашните.

Нашите очекувања се во согласност со очекувањата на принципалот, т.е причината поради што е извршена промената на дистрибутерот, енормно зголемување на продажбата на производите на „Беље" на македонскиот пазар, истакнуваат од компанијата.



Назад
 

 
 
 
back to top