IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 27.04.2017 || Две недели до трговскиот настан на годината  |  „Лента“ ги објави резултатите од првиот квартал  |  Подобар дизајн на пакувањето за поголема конкурентност  |  Врвни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Производите на „Подравка“ на катарските полици  |  „КМВ“ ја купи партнерската компанија на „Пепсико“ во Бугарија  |  „Меркатор“ заинтересиран за големите центри на „Конзум“ во БИХ  |  Пораст на продажбата на „Теско“  |  „Монделез“ инвестира во четири производствени линии  |  Х5 потпишува договор со Центросојузот  |  Потврдени сертификатите за добра производна практика на „Алкалоид“  |  Уништено неисправно пилешко месо од Бразил  |  „Империал тобако ТКС“ одбележува 15-годишен јубилеј  |  „Пепсико“ ќе поддржи осум неконвенционални брендови  |  „Лидл“ - Хрватска ќе издава извештаи за прехранбените производи  |  Виното на „Рубин“ најдобро на српскиот пазар  |  Еминентни говорници на FMCG Summit Скопје 2017  |  Зголемен прометот во индустријата во февруари   |  „Волмарт“ укинува корпоративни работни места  |  Словенечката влада го усвои „Лекс Меркатор“  |   ||
   

Србија: „Казино“ се повлекува од српскиот пазар

20.03.2017

Компанијата „Содибал", која е носител на франшизата на француската групација „Казино" на Балканот, го затвори и вториот супермаркет во Белград, кој работеше под банерот „Лидер прајс".

Со затворањето на овој супермаркет, француската групација повеќе не е присутна на српскиот пазар. Првиот малопродажен објект – маркетот „Казино", беше затворен на почетокот од 2016 година и на неговото место подоцна се „всели" маркетот „Шоп & гоу".

На почетокот од 2013 година, „Содибал" го најави партнерството со групацијата „Казино" преку франшиза. Истата година во ноември, на улицата Облиќев венац беше отворен првиот маркет на површина од 200 квадратни метри. На отворањето, менеџментот најави проширување и во другите градови во Србија, но и во земјите во регионот. По повеќе од една година, компанијата го отвори и супермаркетот „Лидер прајс" на улицата Илија Гарашанин, на продажна површина од 500 квадратни метри.

Србија беше единствената земја во Југоисточна Европа, во која работеше „Казино". Во соработка со партнерите, француската групација има силна експанзија во Азија.

За групацијата

„Казино" е голем дистрибутер, специјализиран за продажба на (не)прехранбени производи, кој работи преку мрежа хипермаркети, супермаркети, помали продажни објакти, како и преку е-трговија во Франција и низ целиот свет. Компанијата почна со работа во 1898 година, а во 1901 година, групацијата го комерцијализираше својот бренд „Казино". Денес, асортиманот го сочинуваат повеќе од 10.000 артикли, од кои, повеќе од 6.000 се прехранбени производи.



Назад
 


 
 
 
back to top