IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Србија: „Казино“ се повлекува од српскиот пазар

20.03.2017

Компанијата „Содибал", која е носител на франшизата на француската групација „Казино" на Балканот, го затвори и вториот супермаркет во Белград, кој работеше под банерот „Лидер прајс".

Со затворањето на овој супермаркет, француската групација повеќе не е присутна на српскиот пазар. Првиот малопродажен објект – маркетот „Казино", беше затворен на почетокот од 2016 година и на неговото место подоцна се „всели" маркетот „Шоп & гоу".

На почетокот од 2013 година, „Содибал" го најави партнерството со групацијата „Казино" преку франшиза. Истата година во ноември, на улицата Облиќев венац беше отворен првиот маркет на површина од 200 квадратни метри. На отворањето, менеџментот најави проширување и во другите градови во Србија, но и во земјите во регионот. По повеќе од една година, компанијата го отвори и супермаркетот „Лидер прајс" на улицата Илија Гарашанин, на продажна површина од 500 квадратни метри.

Србија беше единствената земја во Југоисточна Европа, во која работеше „Казино". Во соработка со партнерите, француската групација има силна експанзија во Азија.

За групацијата

„Казино" е голем дистрибутер, специјализиран за продажба на (не)прехранбени производи, кој работи преку мрежа хипермаркети, супермаркети, помали продажни објакти, како и преку е-трговија во Франција и низ целиот свет. Компанијата почна со работа во 1898 година, а во 1901 година, групацијата го комерцијализираше својот бренд „Казино". Денес, асортиманот го сочинуваат повеќе од 10.000 артикли, од кои, повеќе од 6.000 се прехранбени производи.



Назад
 

 
 
 
back to top