IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Србија: „Казино“ се повлекува од српскиот пазар

20.03.2017

Компанијата „Содибал", која е носител на франшизата на француската групација „Казино" на Балканот, го затвори и вториот супермаркет во Белград, кој работеше под банерот „Лидер прајс".

Со затворањето на овој супермаркет, француската групација повеќе не е присутна на српскиот пазар. Првиот малопродажен објект – маркетот „Казино", беше затворен на почетокот од 2016 година и на неговото место подоцна се „всели" маркетот „Шоп & гоу".

На почетокот од 2013 година, „Содибал" го најави партнерството со групацијата „Казино" преку франшиза. Истата година во ноември, на улицата Облиќев венац беше отворен првиот маркет на површина од 200 квадратни метри. На отворањето, менеџментот најави проширување и во другите градови во Србија, но и во земјите во регионот. По повеќе од една година, компанијата го отвори и супермаркетот „Лидер прајс" на улицата Илија Гарашанин, на продажна површина од 500 квадратни метри.

Србија беше единствената земја во Југоисточна Европа, во која работеше „Казино". Во соработка со партнерите, француската групација има силна експанзија во Азија.

За групацијата

„Казино" е голем дистрибутер, специјализиран за продажба на (не)прехранбени производи, кој работи преку мрежа хипермаркети, супермаркети, помали продажни објакти, како и преку е-трговија во Франција и низ целиот свет. Компанијата почна со работа во 1898 година, а во 1901 година, групацијата го комерцијализираше својот бренд „Казино". Денес, асортиманот го сочинуваат повеќе од 10.000 артикли, од кои, повеќе од 6.000 се прехранбени производи.



Назад
 

 
 
 
back to top