IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 17.08.2017 || Експанзија на „Шпар“ во Албанија  |  Хрватска го повлече спорниот правилник  |  „Кока-кола активна зона“ во Гостивар  |  „Випро“ одбележа 25 години од основањето  |  Нов „Жито маркет“ во Битола  |  Sarajevski kiseljak пристигнува во Ирак  |  „Феркам“ отвори претставништво во Белград  |  Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“  |  Во Македонија не се увезени небезбедни јајца  |  „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“  |  „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти  |  Продадена „29 Новембар“ од Суботица  |  Smoki одбележува 45 години јубилеј  |  „Чипс веј“ на врвот во Европа  |  Производи на „Звијезда“ во Јужна Кореја  |  Послаб род на хмељот годинава  |  Западен Балкан во трговска војна со Хрватска  |  „Амазон“ бара 50.000 работници  |  Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“  |  „Лидл“ го кредитира градот Пула  |   ||
   

Романија: „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти

09.08.2017

„Кауфланд" - Романија лансира нов концепт на трговски објекти, со амбиција да создаде ново купувачко искуство во земјата, а своите трговски објекти да ги претвори во „повеќе од хипермаркет".

Како што јави „Јуропијан супермаркет магазин", компанијата го подготвува првиот објект во кој како новитет ќе има оддел за храна и простор за купување однадвор, заснован на идејата на отворен мол.

Во одделот за храна ќе има голем избор на ресторани и кафеа како Stradale, Mitzu Café, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops и Tip Top, а наскоро се очекува да им се придружи и ресторан од американската франшиза Subway. Во истиот оддел ќе бидат сместени и две непрехранбени зони, со фармацевтски производи и списанија.

Надвор од објектот, во паркинг зоната, продажната галерија ќе биде проширена со продавници за уредување на домот

Првата реновирана трговска галерија е во Букурешт, а концептот постепено ќе се проширува и кон други објекти од мрежата на компанијата.

Ваквиот чекор е дел од процесот што го почна „Кауфланд" за реосмислување на купувачкото искуство во Романија, со желба на купувачите да им понуди повеќе од  хипермаркет. Меѓу поновите иницијативи, беше и создавањето урбани градини на покривите од нивните трговски објекти и лансирањето сезонски летни продавници во бањскиот центар Совата.


Назад
 

        
 
 
 
back to top