IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 13.12.2017 || „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |  Незначително намалување на цените на храната во ноември  |  „Ист оф Ингланд ко-оп“ ќе продава храна со поминат рок  |  Стопиран увозот на крекери и кекси од Србија и од БИХ  |  Агенцијата „Берин“ одбележа 25 години работење  |  „Конзум“ и хрватските доставувачи со заедничка акција  |  „Бимилк“ прославува 65 години  |  Деловни резултати на „Кофола“  |  „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“  |  Октомвриски индекси на прометот во секторот трговија  |   ||
   

Романија: „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти

09.08.2017

„Кауфланд" - Романија лансира нов концепт на трговски објекти, со амбиција да создаде ново купувачко искуство во земјата, а своите трговски објекти да ги претвори во „повеќе од хипермаркет".

Како што јави „Јуропијан супермаркет магазин", компанијата го подготвува првиот објект во кој како новитет ќе има оддел за храна и простор за купување однадвор, заснован на идејата на отворен мол.

Во одделот за храна ќе има голем избор на ресторани и кафеа како Stradale, Mitzu Café, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops и Tip Top, а наскоро се очекува да им се придружи и ресторан од американската франшиза Subway. Во истиот оддел ќе бидат сместени и две непрехранбени зони, со фармацевтски производи и списанија.

Надвор од објектот, во паркинг зоната, продажната галерија ќе биде проширена со продавници за уредување на домот

Првата реновирана трговска галерија е во Букурешт, а концептот постепено ќе се проширува и кон други објекти од мрежата на компанијата.

Ваквиот чекор е дел од процесот што го почна „Кауфланд" за реосмислување на купувачкото искуство во Романија, со желба на купувачите да им понуди повеќе од  хипермаркет. Меѓу поновите иницијативи, беше и создавањето урбани градини на покривите од нивните трговски објекти и лансирањето сезонски летни продавници во бањскиот центар Совата.


Назад
 

 
 
 
back to top