IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Романија: „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти

09.08.2017

„Кауфланд" - Романија лансира нов концепт на трговски објекти, со амбиција да создаде ново купувачко искуство во земјата, а своите трговски објекти да ги претвори во „повеќе од хипермаркет".

Како што јави „Јуропијан супермаркет магазин", компанијата го подготвува првиот објект во кој како новитет ќе има оддел за храна и простор за купување однадвор, заснован на идејата на отворен мол.

Во одделот за храна ќе има голем избор на ресторани и кафеа како Stradale, Mitzu Café, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops и Tip Top, а наскоро се очекува да им се придружи и ресторан од американската франшиза Subway. Во истиот оддел ќе бидат сместени и две непрехранбени зони, со фармацевтски производи и списанија.

Надвор од објектот, во паркинг зоната, продажната галерија ќе биде проширена со продавници за уредување на домот

Првата реновирана трговска галерија е во Букурешт, а концептот постепено ќе се проширува и кон други објекти од мрежата на компанијата.

Ваквиот чекор е дел од процесот што го почна „Кауфланд" за реосмислување на купувачкото искуство во Романија, со желба на купувачите да им понуди повеќе од  хипермаркет. Меѓу поновите иницијативи, беше и создавањето урбани градини на покривите од нивните трговски објекти и лансирањето сезонски летни продавници во бањскиот центар Совата.


Назад
 
 
 
 
back to top