IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Србија: Картичките ги „јадат“ продавничките

12.09.2017

Надоместоците од два до четири отсто, кои банките ги земаат од секоја сметка платена со картичка, трговците во Србија ги чинат десет пати повеќе отколку оние во Европската Унија, пишува српска „Политика".

За секоја сметка што купувачот ќе ја плати со картичка во Србија, банката од трговецот ја наплаќа таа провизија само на име на остварен платен промет. За споредба, во Европската Унија овие надоместоци се лимитирани од 0,2 до 0,3% по трансакција.

Како што пишува весникот, овие провизии се причина зошто малите трговци избегнуваат да примаат картички. 


Назад
 

        
 
 
 
back to top