IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 17.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Италија: „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка

24.11.2017

„Карфур" – Италија ја лансираше линијата Filiera Qualità, марка производи од доставувачи на трговецот, кои работат според принципите за одржливост.

Во тие принципи се вклучени заштита на животните од листата на загрозени видови, исхрана без антибиотици, внимание на благосостојбата на животните, заштита на биолошката разновидност и квалитетот на работната средина.

Освен тоа, „Карфур" воведе и интернет-платформа во Франција, наречена „Merci Voisin!" (Ти благодарам соседу!), која им овозможува на купувачите да ги добијат своите интернет-нарачки дома, за мал надомест преку други купувачи.


Назад
 
 
 
 
back to top