IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Италија: „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка

24.11.2017

„Карфур" – Италија ја лансираше линијата Filiera Qualità, марка производи од доставувачи на трговецот, кои работат според принципите за одржливост.

Во тие принципи се вклучени заштита на животните од листата на загрозени видови, исхрана без антибиотици, внимание на благосостојбата на животните, заштита на биолошката разновидност и квалитетот на работната средина.

Освен тоа, „Карфур" воведе и интернет-платформа во Франција, наречена „Merci Voisin!" (Ти благодарам соседу!), која им овозможува на купувачите да ги добијат своите интернет-нарачки дома, за мал надомест преку други купувачи.


Назад
 
 
 
 
back to top