IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 22.02.2018 || „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |   ||
   

Италија: „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка

24.11.2017

„Карфур" – Италија ја лансираше линијата Filiera Qualità, марка производи од доставувачи на трговецот, кои работат според принципите за одржливост.

Во тие принципи се вклучени заштита на животните од листата на загрозени видови, исхрана без антибиотици, внимание на благосостојбата на животните, заштита на биолошката разновидност и квалитетот на работната средина.

Освен тоа, „Карфур" воведе и интернет-платформа во Франција, наречена „Merci Voisin!" (Ти благодарам соседу!), која им овозможува на купувачите да ги добијат своите интернет-нарачки дома, за мал надомест преку други купувачи.


Назад
 

 
 
 
back to top