IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Италија: „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка

24.11.2017

„Карфур" – Италија ја лансираше линијата Filiera Qualità, марка производи од доставувачи на трговецот, кои работат според принципите за одржливост.

Во тие принципи се вклучени заштита на животните од листата на загрозени видови, исхрана без антибиотици, внимание на благосостојбата на животните, заштита на биолошката разновидност и квалитетот на работната средина.

Освен тоа, „Карфур" воведе и интернет-платформа во Франција, наречена „Merci Voisin!" (Ти благодарам соседу!), која им овозможува на купувачите да ги добијат своите интернет-нарачки дома, за мал надомест преку други купувачи.


Назад
 

 
 
 
back to top