IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 10.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет: „Кампари“ го купува „Биски Дибуше“

09.01.2018

Италијанскиот производител на пијалаци „Кампари" објави дека потпишал договор за купување на францускиот производител на коњак „Биски Дибуше" за 52,5 милиони евра.

Договорот, во кој се вклучени инвентарот, брендовите и целото производство, би требало да биде затворен во текот на првиот квартал годинава.

Брендовите на „Биски Дибуше" засега се продаваат во Јужна Африка, Белгија и во Швајцарија.

Многу сме задоволни со овој потег, бидејќи купувањето на „Биски Дибуше" ќе ни овозможи понудата да ја прошириме и во категоријата премиум коњак, која забележува сè поголем пораст. Со аквизицијата стекнуваме солидни залихи на висококвалитетен коњак и го преземаме целиот процес на негово стареење, што отвора можност за иновирање на брендот во иднина, изјави Боб Кунзе-Концевиц, извршен директор на групацијата „Кампари".

Што се однесува до дистрибуцијата, тој додава дека групацијата ќе продолжи да работи на зајакнување на постојните пазари, особено на неодамна освоениот во Јужна Африка, со стратегија за развој на бизнисот на нови, меѓународни пазари.

Групацијата „Кампари", која е напозната по брендовите Aperol, Campari, Wild Turkey и Grand Marnier, во првите три квартали од 2017 година остварила пораст на приходите од 8,1%, а продажбата достигнала до 1,27 милијарди евра.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top