IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Германија: „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%

16.05.2018

Производителот на смрзната храна „Игло" извести за пораст на продажбата во Германија за 15% во текот на минатата година.

Од компанијата велат дека порастот на продажбата се припишува на зголемената побарувачка на зеленчук, пред сè, на спанаќот Blubb и на рибата. Вкупно, германскиот пазар за смрзната храна во 2017 година се зголемил за 1,7%.

Менаџментот на компанијата, која во 2015 година беше преземена од „Номад фудс", вели дека спровел низа стратешки промени за да го зголеми пазарниот удел.

„Номад фудс" е присутна во 13 европски земји со брендовите Iglo, Findus и Birds Eye. Во изминатата фискална година, компанијата остварила органски пораст за 4%, а нето-вредноста остварена од продажба достигнала 2 милијарди евра.

Мултимилионската инвестиција во фабрика за преработка на зеленчук во германскиот град  Мунстерланд, овозможи двојно зголемување на производствените капацитети, стои во соопштението на компанијата, во кое се додава дека компанијата во земјата има уште еден производствен погон за смрзната риба, во Бремерхафен и оти вработува околу 1.450 луѓе во земјата.

Во април годинава, „Номад фудс" го заврши преземањето на „Грин ајл фудс" сопственикот на брендот пици Goodfella's за 230 милиони евра во кеш.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top