IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Германија: „Хенкел“ го заокружи вториот квартал со нови рекорди

04.09.2017

Компанијата „Хенкел" соопшти дека остварила силни резултати во вториот квартал од годината, достигнувајќи нови рекорди во кварталната продажба, коригираниот оперативен профит и коригираниот приход од продажба, како и во заработката по приоритетна акција.

Продажбата забележа значителен пораст на околу 5,1 милијарди евра и сите три сектори придонесоа за позитивниот развој, истакна Ханс ван Бајлен, извршен директор на компанијата.

Според него, тоа се одлични резултати во предизвикувачките пазарни услови, особено затоа што се очекува нестабилно и несигурно пазарно опкружување во текот на целата 2017 година.

Од 5,098 милијарди евра, продажбата во вториот квартал годинава забележала номинален пораст од 9,6% во споредба со истиот период претходната година. Позитивните ефекти од аквизицијата и од продажбата изнесувале 7,4%, што пред сè, е резултат на купувањето на компанијата „Сан продуктс".

Органската продажба забележала пораст од 2,2%, коригираниот оперативен профит за 11% (на 909 милиони евра), коригираниот приход од продажба се зголемил за 0,2 процентни поени на 17,8%, додека коригираниот принос по приоритетна акција – забележал пораст за 10,7% (на 1,55 евра).


Назад
 

        
 
 
 
back to top