IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Велика Британија/Холандија: „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво

20.03.2017

Компанијата „Хајнекен" е решена да го освои британскиот пазар на безалкохолно пиво со брендот Heineken 0.0, по охрабрувачките податоци од истражувањата што ги направиле истражувачките куќи ИПСОС и Дејвис МекКер.

Пивото на пазарот ќе биде поддржано маркетиншки буџет од околу 3 милиони евра, кој ќе треба да одговори на клучните пречки за консумирањето пива од оваа категорија: доживувањето на вкусот и предрасудите во опкружувањето, соопшти компанијата.

Heineken 0.0 е создадено како производ кој треба да одговори на намалениот интерес на потрошувачите кон консумирањето пијалаци што содржат алкохол.

Истражувањата покажале дека 50 отсто од луѓето сега велат дека водат сметка за своето консумирање алкохол, но само 47 отсто од купувачите се задоволни со постоечката понуда на безалкохолно пиво на пазарот во Велика Британија. Мнозинството од консументите изјавиле дека очекуваат во понудата за оваа категорија да влезе светски премиум бренд со производ што ќе има подобар вкус.

Шише Heineken 0.0 содржи 69 калории и нуди освежителни овошни ноти и меко сладникаво тело, урамнотежени со кус задоцнет вкус.

Сакајќи да постигнеме високо ниво на продажба, Heineken 0.0 ќе работиме и со постоечките консументи на пиво, но и да стекнеме нови потрошувачи во категоријата, привлекувајќи ги младите консументи кои се свесни за своето здравје, пијат помалку или сосема апстинираат. Ќе понудиме пиво со одличен вкус, од бренд со кој ќе бидат горди да бидат видени, вели Дејвид Лет, директор за премиум брендови во „Хајнекен".

Heineken 0.0 ќе биде достапен во две различни пакувања, наменети да одговорат на две клучни пригоди: пакет шишиња 4х330 ml за „планирани социјални пригоди" и пакет лименки 6x330 ml за „лежернo ноќно дружење во затворен простор".


Назад
 

 
 
 
back to top