IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Велика Британија/Холандија: „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво

20.03.2017

Компанијата „Хајнекен" е решена да го освои британскиот пазар на безалкохолно пиво со брендот Heineken 0.0, по охрабрувачките податоци од истражувањата што ги направиле истражувачките куќи ИПСОС и Дејвис МекКер.

Пивото на пазарот ќе биде поддржано маркетиншки буџет од околу 3 милиони евра, кој ќе треба да одговори на клучните пречки за консумирањето пива од оваа категорија: доживувањето на вкусот и предрасудите во опкружувањето, соопшти компанијата.

Heineken 0.0 е создадено како производ кој треба да одговори на намалениот интерес на потрошувачите кон консумирањето пијалаци што содржат алкохол.

Истражувањата покажале дека 50 отсто од луѓето сега велат дека водат сметка за своето консумирање алкохол, но само 47 отсто од купувачите се задоволни со постоечката понуда на безалкохолно пиво на пазарот во Велика Британија. Мнозинството од консументите изјавиле дека очекуваат во понудата за оваа категорија да влезе светски премиум бренд со производ што ќе има подобар вкус.

Шише Heineken 0.0 содржи 69 калории и нуди освежителни овошни ноти и меко сладникаво тело, урамнотежени со кус задоцнет вкус.

Сакајќи да постигнеме високо ниво на продажба, Heineken 0.0 ќе работиме и со постоечките консументи на пиво, но и да стекнеме нови потрошувачи во категоријата, привлекувајќи ги младите консументи кои се свесни за своето здравје, пијат помалку или сосема апстинираат. Ќе понудиме пиво со одличен вкус, од бренд со кој ќе бидат горди да бидат видени, вели Дејвид Лет, директор за премиум брендови во „Хајнекен".

Heineken 0.0 ќе биде достапен во две различни пакувања, наменети да одговорат на две клучни пригоди: пакет шишиња 4х330 ml за „планирани социјални пригоди" и пакет лименки 6x330 ml за „лежернo ноќно дружење во затворен простор".


Назад
 

        
 
 
 
back to top