IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Мозамбик: „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра

12.12.2017

Компанијата „Хајнекен" почна со изградба на својата прва пиварница во Мозамбик, во која ќе вложи 85 милиони евра.

Погонот ќе биде лоциран во покраината Мапуто, а фабриката со капацитет од 0,8 милиони хектолитри, ќе произведува пиво за домашниот пазар. Од компанијата откриваат дека фабриката ќе почне со работа во првата половина од 2019 година и ќе отвори нови 200 работни места.

Холандскиот пивски гигант со своите активносто во Мозамбик почна во 2016 година, кога биле отворени канцелариите за продажба и за маркетинг, односно кога во земјата биле увезени пивата Heineken, Amstel и Sagres.

Од „Хајнекен" нагласуваат дека фабриката ќе бидеголем чекор напред за сите планови поврзани со тој пазар. Мило ни е што влегуваме во Мозамбик, каде што гледаме ветувачка долгорочна економска прогноза. Инвестирањето во нов пазар, ги поддржува амбициите на „Хајнекен" во намерата да стане прв или силен втор играч на сите пазари, каде што е присутен, рече Будевин Харзма, директор за Источна и за Западна Африка во пиварницата.

Групацијата „Хајнекен" во третиот квартал од финансиската година забележа органски пораст на продажбата за 2,5%, кој беше поттикнат од единиците од Африка, Европа и од Средниот Исток, чијшто пораст изнесуваше 8,8%.


Назад
 

 
 
 
back to top