IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 18.06.2018 || Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |  МОЛ го купи производителот на минерална вода „Фонте вива“  |  „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“  |  Вегански производи во сите супермаркети „Веитрос“  |  Нарачки од „Мигрос“ на само едно копче  |  „Алди зид“ ја отвори илјадитата конџепт-продавница  |   Продолжување на проектот „Кауфланд“ - училиште за овошје и зеленчук  |  „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците  |   ||
   

Мозамбик: „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра

12.12.2017

Компанијата „Хајнекен" почна со изградба на својата прва пиварница во Мозамбик, во која ќе вложи 85 милиони евра.

Погонот ќе биде лоциран во покраината Мапуто, а фабриката со капацитет од 0,8 милиони хектолитри, ќе произведува пиво за домашниот пазар. Од компанијата откриваат дека фабриката ќе почне со работа во првата половина од 2019 година и ќе отвори нови 200 работни места.

Холандскиот пивски гигант со своите активносто во Мозамбик почна во 2016 година, кога биле отворени канцелариите за продажба и за маркетинг, односно кога во земјата биле увезени пивата Heineken, Amstel и Sagres.

Од „Хајнекен" нагласуваат дека фабриката ќе бидеголем чекор напред за сите планови поврзани со тој пазар. Мило ни е што влегуваме во Мозамбик, каде што гледаме ветувачка долгорочна економска прогноза. Инвестирањето во нов пазар, ги поддржува амбициите на „Хајнекен" во намерата да стане прв или силен втор играч на сите пазари, каде што е присутен, рече Будевин Харзма, директор за Источна и за Западна Африка во пиварницата.

Групацијата „Хајнекен" во третиот квартал од финансиската година забележа органски пораст на продажбата за 2,5%, кој беше поттикнат од единиците од Африка, Европа и од Средниот Исток, чијшто пораст изнесуваше 8,8%.


Назад
 

 
 
 
back to top