IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 12.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Мозамбик: „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра

12.12.2017

Компанијата „Хајнекен" почна со изградба на својата прва пиварница во Мозамбик, во која ќе вложи 85 милиони евра.

Погонот ќе биде лоциран во покраината Мапуто, а фабриката со капацитет од 0,8 милиони хектолитри, ќе произведува пиво за домашниот пазар. Од компанијата откриваат дека фабриката ќе почне со работа во првата половина од 2019 година и ќе отвори нови 200 работни места.

Холандскиот пивски гигант со своите активносто во Мозамбик почна во 2016 година, кога биле отворени канцелариите за продажба и за маркетинг, односно кога во земјата биле увезени пивата Heineken, Amstel и Sagres.

Од „Хајнекен" нагласуваат дека фабриката ќе бидеголем чекор напред за сите планови поврзани со тој пазар. Мило ни е што влегуваме во Мозамбик, каде што гледаме ветувачка долгорочна економска прогноза. Инвестирањето во нов пазар, ги поддржува амбициите на „Хајнекен" во намерата да стане прв или силен втор играч на сите пазари, каде што е присутен, рече Будевин Харзма, директор за Источна и за Западна Африка во пиварницата.

Групацијата „Хајнекен" во третиот квартал од финансиската година забележа органски пораст на продажбата за 2,5%, кој беше поттикнат од единиците од Африка, Европа и од Средниот Исток, чијшто пораст изнесуваше 8,8%.


Назад
 
 
 
 
back to top