IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Русија: Х5 потпишува договор со Центросојузот

21.04.2017

Водечкиот руски трговец – „Х5 ритеил груп", најавува потпишување договор за соработка со Централната заедница на потрошувачките здруженија на Руската Федерација (Центросојуз).

Партнерството ќе го поттикне развојот на малопродажбата во руските региони, поддржувајќи ја и општествената работа на Х5. Во соработка со потрошувачите и со Центросојузот, трговецот ќе осигури достава на квалитетни производи по поволни цени во оддалечените рурални области. Петгодишниот договор би можел да резултира со отворање на нови 1.000 продавници под банерот „КООП-Питерочка", во првите три години од проектот, соопштуваат од компанијата.

Во соопштението се наведува дека продавниците ќе бидат отворени во постојните објекти на кооперантите на Центросојузот, односно, тие ќе бидат реновирани и проширени. Проектот се планира да се спроведува преку франшизи. Кооперантите, во соработка со локалните заедници, ќе ги одберат малопродажните објекти, ќе ја усовршат администрацијата и ќе развиваат модерни малопродажни формати.

Како што е наведено, примарниот фокус на партнерството меѓу Х5 и Центросојузот е создавање на сеопфатна понуда на производи и услуги, кои се приспособени кон потребите на локалните потрошувачи.


Назад
 

        
 
 
 
back to top