IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Русија: Х5 потпишува договор со Центросојузот

21.04.2017

Водечкиот руски трговец – „Х5 ритеил груп", најавува потпишување договор за соработка со Централната заедница на потрошувачките здруженија на Руската Федерација (Центросојуз).

Партнерството ќе го поттикне развојот на малопродажбата во руските региони, поддржувајќи ја и општествената работа на Х5. Во соработка со потрошувачите и со Центросојузот, трговецот ќе осигури достава на квалитетни производи по поволни цени во оддалечените рурални области. Петгодишниот договор би можел да резултира со отворање на нови 1.000 продавници под банерот „КООП-Питерочка", во првите три години од проектот, соопштуваат од компанијата.

Во соопштението се наведува дека продавниците ќе бидат отворени во постојните објекти на кооперантите на Центросојузот, односно, тие ќе бидат реновирани и проширени. Проектот се планира да се спроведува преку франшизи. Кооперантите, во соработка со локалните заедници, ќе ги одберат малопродажните објекти, ќе ја усовршат администрацијата и ќе развиваат модерни малопродажни формати.

Како што е наведено, примарниот фокус на партнерството меѓу Х5 и Центросојузот е создавање на сеопфатна понуда на производи и услуги, кои се приспособени кон потребите на локалните потрошувачи.


Назад
 

 
 
 
back to top